Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Mortil_en skriver:

Jeg tæller fra den første dag men friskt blød. Typisk har jeg 3 dage med pletblødning inden mens 

Ja det er pga kontaktblødning. Min læge vil være helt sikker på at der er ikke er celleforandringer. Og det er så svært at få en tid til gynækolog så måtte bare tage den første de havde. Men tror den kommer til at ligge oven i æl i december og man må ikke have sex en uge efter

Og jeg viste efter min negativ test her til morgen at løbet er kørt for denne månede. Har igen oplevet næsten det man kalder næsten Rosa blod , her for lidt siden da jeg skulle tisse og tæret mig, så var der mere end pletblødning. Så nok højst i aften eller imorgen tidlig så tror jeg den kommer for fuld skue.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2021

Morpåudebane

Åhha så blev utålmodigheden i den grad sat på prøve! Har lige haft lidt blod på papiret da jeg tørrede mig, og stik og jag i underlivet idag… så nu begynder hjernen at tænke “måske den er der, den her gang”

kun 2+5 så der er jo 100 år før jeg kan teste

Anmeld Citér

9. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Åhha så blev utålmodigheden i den grad sat på prøve! Har lige haft lidt blod på papiret da jeg tørrede mig, og stik og jag i underlivet idag… så nu begynder hjernen at tænke “måske den er der, den her gang”

Årh ja det rent tatur den tid. Opdater løbende.

Anmeld Citér

9. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Ved godt at en positiv test ikke er en garanti for en blivende graviditet. Men prøv at være optimist og nyd det. 
hvordan har du ondt, siden du er bange for at du bløder? 
er det fordi det føles ligesom når du skal ha din menses? Og er du ikke 4+0 idag?

Jeg er 3+6 i dag. Jeg har det egentlig fint - noget det minder om mens og ligamentsmerter. 
Jeg har sådan en underlig sviende/brændende fornemmelse i underlivet, hvilket jeg aldrig har prøvet før. Jeg er bare så rædselsslagen for at miste. Det sker så meget omkring mig. 
Jeg har dog haft meget kvalme i dag, så ved ikke om det er et godt tegn. 

Anmeld Citér

9. november 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Morpåudebane skriver:

Super spændende! K rydser for den er der

Anmeld Citér

9. november 2021

Reign

Profilbillede for Reign

Pletblødning i går 3+6 og mens i dag, som normalt ved 28 dage.

Held og lykke til de tidligt gravide og vi ses til de andre på december turen

Anmeld Citér

9. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Jeg er 3+6 i dag. Jeg har det egentlig fint - noget det minder om mens og ligamentsmerter. 
Jeg har sådan en underlig sviende/brændende fornemmelse i underlivet, hvilket jeg aldrig har prøvet før. Jeg er bare så rædselsslagen for at miste. Det sker så meget omkring mig. 
Jeg har dog haft meget kvalme i dag, så ved ikke om det er et godt tegn. 

Det er da et godt tegn med kvalme. Jeg tror bare at din angst leger lidt med dig ligenu. Prøv alt hvad du kan for at slappe af, selvom det nok død svært. Krydser for dig at den bliver der.

Anmeld Citér

9. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Reign skriver:

Pletblødning i går 3+6 og mens i dag, som normalt ved 28 dage.

Held og lykke til de tidligt gravide og vi ses til de andre på december turen

Øv øv. Hvilket nr cyklus var det hos dig?

jeg har desværre pletblødt nu i 2 dage. Og idag på nr 2 dag tog jeg en test som var negativ. Så nu vil jeg bare ha min menses kommer nu så vi kan starte et nyt cyklus. Og jeg som ellers forventer menses på fredag. Vi to ses med 100% sikkerhed i december månede.

Anmeld Citér

9. november 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Det er da et godt tegn med kvalme. Jeg tror bare at din angst leger lidt med dig ligenu. Prøv alt hvad du kan for at slappe af, selvom det nok død svært. Krydser for dig at den bliver der.

Tak! Synes bare kvalme er tidligt 3+6? 
Tog en test for en time siden og den er virkelig positiv. Jeg tester vist bare bedst om aftenen

Anmeld Citér

9. november 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Tak! Synes bare kvalme er tidligt 3+6? 
Tog en test for en time siden og den er virkelig positiv. Jeg tester vist bare bedst om aftenen

Det er da super ja du tester nok bedst om aften. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.