Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2021

Ananas

Love Angel skriver:

Ak ja, kender det alt for godt. Sådan havde jeg det også ligepludselig her en af dagene. Og gik og tænkte at jeg må ikke anstrenge mig eller bevæge mig for hurtig hvis nu jeg er gravid. 

og jeg er 3+4 idag og har allerede testet nogle gange, og alle gangene er der en stor fed negativ test. Skal teste på onsdag men pga den negative test idag, så har jeg kun et lille spinkel håb tilbage.

Årh, øv øv Det er så frustrerende! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Ananas skriver:

Årh, øv øv Det er så frustrerende! 

Ja vildt frustrerende.  
Men om man vil det eller ej, hvis ikke man er gravid så vil ens menses komme før eller siden. Men først når menses dukket op så er håb ude også kan man se hvor dumt man har opført sig/ tænkt i løbet af de 14 dage.

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Ananas

Love Angel skriver:

Ja vildt frustrerende.  
Men om man vil det eller ej, hvis ikke man er gravid så vil ens menses komme før eller siden. Men først når menses dukket op så er håb ude også kan man se hvor dumt man har opført sig/ tænkt i løbet af de 14 dage.

Det er aldrig dumt når det kommer fra hjertet

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Okay. Du har tilfældigvis ikke et billede? 
har et meget spinkel håb tilbage. Jeg tester igen på onsdag, og hvis den også er negativ på onsdag. Ja så har jeg ikke mere håb. Men må vente og se hvad den viser på onsdag.

Her er jeg 4+1. Testen var vist den fra Rema og ikke valmed nu jeg lige ser den. 
Prøv onsdag og se ad 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4

Her er jeg 4+1. Testen var vist den fra Rema og ikke valmed nu jeg lige ser den. 
Prøv onsdag og se ad 

Okay tak for du vist dit billede alligvelet. Jeg tester på onsdag. 

Tester du igen imorgen hvis din menses ikke dukker op? Og har du prøvet at købe en clearblue med ugeindikator før?

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Okay tak for du vist dit billede alligvelet. Jeg tester på onsdag. 

Tester du igen imorgen hvis din menses ikke dukker op? Og har du prøvet at købe en clearblue med ugeindikator før?

Det var så lidt  opdater mig gerne! jeg har også en test fra 4+0 med min søn og den er næsten umulig at se. 

Jeg ved det sku ikke. Det virker for dumt at teste igen, fordi det er jo tidlig test jeg bruger og det vil man kunne se 5 dage før mens, og jeg forventer mens nu her.

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Det var så lidt  opdater mig gerne! jeg har også en test fra 4+0 med min søn og den er næsten umulig at se. 

Jeg ved det sku ikke. Det virker for dumt at teste igen, fordi det er jo tidlig test jeg bruger og det vil man kunne se 5 dage før mens, og jeg forventer mens nu her.

Skal jeg nok

og okay skriv hvis du tester i morgen

Anmeld Citér

12. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Skal jeg nok

og okay skriv hvis du tester i morgen

Så kom min mens  

Men nu kan jeg da komme i gang med næste cyklus. 

Anmeld Citér

12. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Så kom min mens  

Men nu kan jeg da komme i gang med næste cyklus. 

Øv øv. 
men ja godt, så du kan gå igang med næste cyklus

Anmeld Citér

12. oktober 2021

Anonym

Melder mig på her 3+3 og til morgen denne tidlige test fra RFSU - Ved de kan være utilregnelige, så tester naturligvis igen om et par dage

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.