Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2021

Jopige

Reign skriver:

Det er så møg hårdt at stå med negative tests

Men ved begge mine piger der kunne jeg altid først teste positiv 3+6, og har hørt om flere der først kan senere endnu, så håbet er ikke ude endnu..

Jeg har også stik og jag dernede konstant, så er selv bange for det er mens hele tiden, men sådan føles graviditet jo også for mange

For dig

Jeg er 3+6 med negativ tidlig test, så løbet er vist kørt desværre

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Jopige skriver:

Jeg er 3+6 med negativ tidlig test, så løbet er vist kørt desværre

Er jeg ked af

Nu står jeg IGEN med en mulig bio…. 3. bio. nu, jeg har en lillebitte brunligt udflåd…

Ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.. er så p…. Hårdt

Anmeld Citér

10. oktober 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Jopige skriver:

Spændende! Opdater mig gerne

Jeg tror, at jeg stopper med at teste. Alle har alligevel været negative og det har været tidlig tests. Jeg håber bare snart at mens kommer. 

Det skal jeg nok. Men ærligtalt ved ikke hvor spændende det er. Jeg vil så gerne inderst inde forberede mig på hvis jeg få et negativ test i morgen. Jeg håber på et positiv test. Men det håb vil jeg så gerne smide ud nu. Så jeg ikke bliver forfærdelig skuffet i morgen. 

Og okay. Men så du vil ikke teste når du er 4+1 ligesom da du testet med din søn? Hvis altså din mens ikke kommer imorgen. 

Anmeld Citér

10. oktober 2021

Jopige

Reign skriver:

Er jeg ked af

Nu står jeg IGEN med en mulig bio…. 3. bio. nu, jeg har en lillebitte brunligt udflåd…

Det behøver ikke være en bio - tag en test i morgen og hold øje med hvor meget du bløder.

Anmeld Citér

10. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Det skal jeg nok. Men ærligtalt ved ikke hvor spændende det er. Jeg vil så gerne inderst inde forberede mig på hvis jeg få et negativ test i morgen. Jeg håber på et positiv test. Men det håb vil jeg så gerne smide ud nu. Så jeg ikke bliver forfærdelig skuffet i morgen. 

Og okay. Men så du vil ikke teste når du er 4+1 ligesom da du testet med din søn? Hvis altså din mens ikke kommer imorgen. 

Det forstår jeg godt. Jeg har det på samme måde. Man prøver at fortælle sig selv at det ikke sker, så man ikke bliver skuffet, men man kan ikke lade være med at håbe alligevel.

Ærligt, så kan jeg nok ikke lade være, men jeg gad godt stoppe fordi det er spild af tests. Ender nok med at teste hver morgen til mens kommer selvom det er ufattelig dumt. 

Anmeld Citér

10. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Det forstår jeg godt. Jeg har det på samme måde. Man prøver at fortælle sig selv at det ikke sker, så man ikke bliver skuffet, men man kan ikke lade være med at håbe alligevel.

Ærligt, så kan jeg nok ikke lade være, men jeg gad godt stoppe fordi det er spild af tests. Ender nok med at teste hver morgen til mens kommer selvom det er ufattelig dumt. 

Ja netop. Jeg fortæller mig selv det flere gange daglig. Men mit håb vinder over mig hver gang, og tar mig selv i at tænke ( hov jeg har lidt stik eller jag mm, hmm kan det være tegn på graviditet)

og når okay, hvis du tester imorgen vil jeg meget gerne høre fra dig. Jeg tester jo imorgen og du få hørt fra mig i hvert fald.

Anmeld Citér

10. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Ja netop. Jeg fortæller mig selv det flere gange daglig. Men mit håb vinder over mig hver gang, og tar mig selv i at tænke ( hov jeg har lidt stik eller jag mm, hmm kan det være tegn på graviditet)

og når okay, hvis du tester imorgen vil jeg meget gerne høre fra dig. Jeg tester jo imorgen og du få hørt fra mig i hvert fald.

Det er præcis sådan jeg har det. 
Så sidder jeg og kigger på det det billede jeg har fra 4+0 med min søn - som var på CD30 og tænker - måske min cyklus er længere og jeg danner langsom HCG eller måske kom ægløsningen lidt senere osv. ALLE undskyldninger for at testen er negativ. Håbet vinder og det er hårdt. 

Jeg skal nok opdatere - men forventer en negativ test og mens snart. 

Anmeld Citér

10. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Det er præcis sådan jeg har det. 
Så sidder jeg og kigger på det det billede jeg har fra 4+0 med min søn - som var på CD30 og tænker - måske min cyklus er længere og jeg danner langsom HCG eller måske kom ægløsningen lidt senere osv. ALLE undskyldninger for at testen er negativ. Håbet vinder og det er hårdt. 

Jeg skal nok opdatere - men forventer en negativ test og mens snart. 

Ark ja det er mega hårdt. 
Og desværre stopper ens håb ikke før man får sin menses. 

skrækkeligt selv negative test kan ikke engang vinde over en kvindes håb.  
Godt du ville opdatere.

Anmeld Citér

10. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Reign skriver:

Er jeg ked af

Hvor langt er du henne? 
og ikke nødvendigvis at det er en bio nå det kun lidt brunlig udflåd. Det kan dagens være hamløst. 

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Ark ja det er mega hårdt. 
Og desværre stopper ens håb ikke før man får sin menses. 

skrækkeligt selv negative test kan ikke engang vinde over en kvindes håb.  
Godt du ville opdatere.

Endnu en bragende negativ tidlig test. 4+0 i dag, så jeg må lægge håbet fra mig

Fik du testet? Du er 3+5 ikke?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.