Testtråd for oktober og november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Jopige skriver:

Endnu en bragende negativ tidlig test. 4+0 i dag, så jeg må lægge håbet fra mig

Fik du testet? Du er 3+5 ikke?

Øv øv. Samme her, igen en negativ test

og nej i dag er jeg 3+4. Jeg har snart ikke mere håb tilbage efter den her test her til morgen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Øv øv. Samme her, igen en negativ test

og nej i dag er jeg 3+4. Jeg har snart ikke mere håb tilbage efter den her test her til morgen.

Er det en valmed du har taget? 

Dem kunne jeg først få positiv 4+1, så der er stadig håb!

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Jopige skriver:

Det behøver ikke være en bio - tag en test i morgen og hold øje med hvor meget du bløder.

Jeg turde ikke tage en test her til morgen.. hvilket jeg self fortryder nu… har haft lidt brunligt plet igen her nu.. men ellers intet. Men føler bare at løbet allerede er kørt.. startede også sådan sidst

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Reign

Profilbillede for Reign
Love Angel skriver:

Hvor langt er du henne? 
og ikke nødvendigvis at det er en bio nå det kun lidt brunlig udflåd. Det kan dagens være hamløst. 

Jeg er 3+6 i dag.. Jaerh ved godt der er et spinkelt håb endnu, føler bare det er sådan det er startet de sidste to bio’er også så jeg har det bare elendigt i dag… og sidder og skanner gravide lige nu, så hoold nu op hvor er det træls

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Er det en valmed du har taget? 

Dem kunne jeg først få positiv 4+1, så der er stadig håb!

Det er en valmed jeg har taget.  
og okay. Jeg brugte kun valmed den gang de 2 tidligere graviditer, og der minder jeg testede positiv på valmed der jeg var 4+0 og 3+6/5 stykker. Så tænker når nu jeg er 3+4 i dag så burdte den vise noget hvis jeg er gravid. Derfor tror jeg løbet er kørt denne månede.

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Reign skriver:

Jeg er 3+6 i dag.. Jaerh ved godt der er et spinkelt håb endnu, føler bare det er sådan det er startet de sidste to bio’er også så jeg har det bare elendigt i dag… og sidder og skanner gravide lige nu, så hoold nu op hvor er det træls

okay men vent og se. Tag nu ikke sårene på forskud.

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Jopige

Love Angel skriver:

Det er en valmed jeg har taget.  
og okay. Jeg brugte kun valmed den gang de 2 tidligere graviditer, og der minder jeg testede positiv på valmed der jeg var 4+0 og 3+6/5 stykker. Så tænker når nu jeg er 3+4 i dag så burdte den vise noget hvis jeg er gravid. Derfor tror jeg løbet er kørt denne månede.

Jeg fik en meget svag positiv test 4+1, men ingenting før det.
Så jeg tænker stadig at du har stor chance for graviditet

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Jopige skriver:

Jeg fik en meget svag positiv test 4+1, men ingenting før det.
Så jeg tænker stadig at du har stor chance for graviditet

Okay. Du har tilfældigvis ikke et billede? 
har et meget spinkel håb tilbage. Jeg tester igen på onsdag, og hvis den også er negativ på onsdag. Ja så har jeg ikke mere håb. Men må vente og se hvad den viser på onsdag.

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Ananas

Kender I det at man nogle gange kan få en klar indskydelse/ fornemmelse for noget?

Jeg sidder her på mit arbejde i dag og lige pludselig føler jeg mig bare gravid. Sådan helt ud af det blå og lige ind fra højre. Jeg forventer faktisk ikke at være det, for vi har ikke været særligt effektive denne måned og jeg har absolut ingen tegn og også først testdag i næste uge. Det er noget hø, for nu er ventetiden jo ikke til at holde ud og med alt for stor risiko for skuffelse aaargh

Anmeld Citér

11. oktober 2021

Love Angel

Mor til 4
Ananas skriver:

Kender I det at man nogle gange kan få en klar indskydelse/ fornemmelse for noget?

Jeg sidder her på mit arbejde i dag og lige pludselig føler jeg mig bare gravid. Sådan helt ud af det blå og lige ind fra højre. Jeg forventer faktisk ikke at være det, for vi har ikke været særligt effektive denne måned og jeg har absolut ingen tegn og også først testdag i næste uge. Det er noget hø, for nu er ventetiden jo ikke til at holde ud og med alt for stor risiko for skuffelse aaargh

Ak ja, kender det alt for godt. Sådan havde jeg det også ligepludselig her en af dagene. Og gik og tænkte at jeg må ikke anstrenge mig eller bevæge mig for hurtig hvis nu jeg er gravid. 

og jeg er 3+4 idag og har allerede testet nogle gange, og alle gangene er der en stor fed negativ test. Skal teste på onsdag men pga den negative test idag, så har jeg kun et lille spinkel håb tilbage.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.