Anonym skriver:
Det er super skræmmende så spot on de har ramt. Og det giver virkelig en kæmpe tryghed.
jeg ved ikk om jeg bliver klar. Indtil videre har vi sagt at vi tager en dag af gangen, som “bekendte” også må vi se hvor det fører hen. Vi begge har meget vi skal arbejde på for at kunne gå ind i et forhold igen. Og selvom vi begge inderst inde rigtig gerne vil. Så er der bare for meget ødelagt der skal repareres først.
Godt du fik afsluttet på den måde. Og håber virkelig det har givet dig en stor ro så du kan komme trygt og godt videre
tak for tilbuddet om at skrive privat. Det gør jeg måske på et tidspunkt. Skal lige finde mig selv helt til rette i alt det der sker pt 
Det lyder fornuftigt, at I tager jer noget tid til at arbejde både med jer selv og det, der gik galt. Hvis I bare tager fat igen uden at ændre noget, er det mest sandsynlige, at det der gik galt gør det igen. Sådan var det i hvert fald med min eks og mig. Vi var forelskede, så vi blev ved og ved i et on and off forhold, men vi blev ved med at løbe ind i de samme problemer.
For at være ærlig er det der er sværest, at der er kommet et tomrum. Jeg brugte jo en helvedes masse energi på at fokusere på min eks.
Anmeld
Citér