Spirituelle.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2021

Anonym

Bare en lille opdatering herfra. Kortene talte sandt. Ikke bare noget jeg bildte mig ind i håbet.

jeg var i byen i fredags hvor han dukkede op. Han henvendte sig til mig og spurgte om jeg havde 2 min fordi han havde noget at fortælle. Jeg gav ham tiden og ordene var “jeg kan ikk få dig ud af mit hovedet, savner og tænker på dig 24/7 og mit arbejde er ved at være træt af mig fordi jeg tåger rundt”

fortalte ham selvfølgelig sandheden at jeg også savner ham rigtig meget. Men at jeg ikk er klar til at give ham nogen nye chancer og ved ikk om jeg nogensinde bliver klar til det. Det gjorde ham ked af det. Men han forstod mig godt. 

Fik helt ondt i maven af at læse, hvad han havde sagt til dig. Det er så hårdt at få sådan noget at vide, når man inderst inde savner ham og ville være sammen med ham, hvis han ikke havde gjort, hvad han gjorde.

Godt for dig at du var stærk og stod fast. Men hvis han ikke fortjener en chance mere, fortjener han så overhovedet at være en bekendt i dit liv? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Fik helt ondt i maven af at læse, hvad han havde sagt til dig. Det er så hårdt at få sådan noget at vide, når man inderst inde savner ham og ville være sammen med ham, hvis han ikke havde gjort, hvad han gjorde.

Godt for dig at du var stærk og stod fast. Men hvis han ikke fortjener en chance mere, fortjener han så overhovedet at være en bekendt i dit liv? 

For mig var det faktisk en befrielse at høre fra ham at han har det på den måde.  

jeg ved ikk om han fortjener en chance mere. Lige nu ved jeg bare jeg ikk er klar til at give ham en her og nu ihverfald. Tiden må vise hvad der skal ske. 

Anmeld Citér

8. september 2021

Anonym

For mig var det faktisk en befrielse at høre fra ham at han har det på den måde.  

jeg ved ikk om han fortjener en chance mere. Lige nu ved jeg bare jeg ikk er klar til at give ham en her og nu ihverfald. Tiden må vise hvad der skal ske. 

Husk at respekter dig selv. Hvis du ikke gør det, vil andre heller ikke gøre det. God vind fremover. 

Anmeld Citér

8. september 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Husk at respekter dig selv. Hvis du ikke gør det, vil andre heller ikke gøre det. God vind fremover. 

Det gør jeg skam også. Netop derfor giver jeg ham ingen chancer her og nu. Og derfor ved jeg heller ikk om han får nogen senere. 

Anmeld Citér

8. september 2021

Anonym

Anonym skriver:

Det gør jeg skam også. Netop derfor giver jeg ham ingen chancer her og nu. Og derfor ved jeg heller ikk om han får nogen senere. 

Jeg mente, husk at bliv ved med at respektere dig selv

Anmeld Citér

8. september 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg mente, husk at bliv ved med at respektere dig selv

Det lover jeg  

Anmeld Citér

11. september 2021

Kontrast

Anonym skriver:

Det er super skræmmende så spot on de har ramt. Og det giver virkelig en kæmpe tryghed. 

jeg ved ikk om jeg bliver klar. Indtil videre har vi sagt at vi tager en dag af gangen, som “bekendte” også må vi se hvor det fører hen. Vi begge har meget vi skal arbejde på for at kunne gå ind i et forhold igen. Og selvom vi begge inderst inde rigtig gerne vil. Så er der bare for meget ødelagt der skal repareres først. 

Godt du fik afsluttet på den måde. Og håber virkelig det har givet dig en stor ro så du kan komme trygt og godt videre  

tak for tilbuddet om at skrive privat. Det gør jeg måske på et tidspunkt. Skal lige finde mig selv helt til rette i alt det der sker pt

Det lyder fornuftigt, at I tager jer noget tid til at arbejde både med jer selv og det, der gik galt. Hvis I bare tager fat igen uden at ændre noget, er det mest sandsynlige, at det der gik galt gør det igen. Sådan var det i hvert fald med min eks og mig. Vi var forelskede, så vi blev ved og ved i et on and off forhold, men vi blev ved med at løbe ind i de samme problemer. 

For at være ærlig er det der er sværest, at der er kommet et tomrum. Jeg brugte jo en helvedes masse energi på at fokusere på min eks. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.