Anonym skriver:
Bare en lille opdatering herfra. Kortene talte sandt. Ikke bare noget jeg bildte mig ind i håbet. 
jeg var i byen i fredags hvor han dukkede op. Han henvendte sig til mig og spurgte om jeg havde 2 min fordi han havde noget at fortælle. Jeg gav ham tiden og ordene var “jeg kan ikk få dig ud af mit hovedet, savner og tænker på dig 24/7 og mit arbejde er ved at være træt af mig fordi jeg tåger rundt” 
fortalte ham selvfølgelig sandheden at jeg også savner ham rigtig meget. Men at jeg ikk er klar til at give ham nogen nye chancer og ved ikk om jeg nogensinde bliver klar til det. Det gjorde ham ked af det. Men han forstod mig godt.
Det er sjovt, at dine kort på den måde kunne sige sandheden, der er virkelig mere mellem himmel og jord. Det føler jeg også. Mine kort rammer også meget rigtigt. Ikke kun hvad angår kærlighed, men også Mine følelser generelt og hvad der rører sig i mit liv.
Apropos kærlighed. Det er sjovt, at du lige stødte på din ekskæreste i byen og at du havde ret i dine fornemmelser om hans følelser for dig. Jeg kender jer jo ikke, så jeg kan desværre ikke sige, om det ville være godt eller skidt, hvis du blev klar til at prøve igen. Det er jo dybest set kun dig, der ved det.
Angående det spirituelle skrev jeg faktisk til min ekskæreste og fortalte ham om mit møde med clairvoyanten og det hun sagde om, at det var tid til at give slip. Han svarede kortfattet og høfligt, men modsagde mig ikke og vi udvekslede kun få beskeder sammen. Min ekskæreste er et menneske af store ord, der gerne smørrer rigtigt tykt på, så jeg ved, at hvis han stadig var forelsket, ville han straks have benægtet, at det var som clairvoyanten sagde.
Så lang historie kort passer det spirituelle (både englekort og clairvoyance) også med hvad der sker i mit liv.
Anmeld
Citér