Spirituelle.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.960 visninger
46 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. august 2021

Anonym trådstarter

Er der mon nogen spirituelle herinde der tror på englekort,tarot, manifestations etc?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2021

Anonym

Jep hva så? 

Anmeld Citér

30. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jep hva så? 

Jeg tror selv på det og har længe ønsket mig englekort og tarot kort selv. Men er i tvivl om hvordan man lige vælger de rigtige?

Anmeld Citér

30. august 2021

Kontrast

Jeg er meget interesseret i det spirituelle. Lige nu har jeg trukket et englekort hver dag i 12 dage og jeg har en session ved en clairvoyant på onsdag. 

Anmeld Citér

30. august 2021

Kontrast

Mine englekort ser sådan her ud 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. august 2021

Anonym trådstarter

Kontrast skriver:

Mine englekort ser sådan her ud 

Det lyder rigtig spændende at du skal afsted til det  

Hvordan valgte du dine kort? 

jeg har valgt de her to engle og tarot. Valgte udfra dem jeg syntes var flottest og tiltalte mig mest. Men er meget i tvivl om hvordan man vælger de rigtige

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. august 2021

Kontrast

Anonym skriver:

Det lyder rigtig spændende at du skal afsted til det  

Hvordan valgte du dine kort? 

jeg har valgt de her to engle og tarot. Valgte udfra dem jeg syntes var flottest og tiltalte mig mest. Men er meget i tvivl om hvordan man vælger de rigtige

Jeg har hørt, at det er en god måde at vælge på, altså at tage de kort, der tiltaler dig.

Jeg har gjort det samme med nogle krystaller, jeg skulle vælge i mandags. Jeg gik bare rundt i butikken og tog så dem, jeg følte sagde mig noget. 

Med englekortene var det clairvoyanten, der anbefalede mig at vælge dem, hun selv brugte. 

Anmeld Citér

30. august 2021

Anonym trådstarter

Kontrast skriver:

Jeg har hørt, at det er en god måde at vælge på, altså at tage de kort, der tiltaler dig.

Jeg har gjort det samme med nogle krystaller, jeg skulle vælge i mandags. Jeg gik bare rundt i butikken og tog så dem, jeg følte sagde mig noget. 

Med englekortene var det clairvoyanten, der anbefalede mig at vælge dem, hun selv brugte. 

Okay. Så satser jeg på jeg har valgt rigtigt.  

var bare svært fordi der nok var omkring 50 forskellige af hver at vælge i mellem. 

må jeg spørger om det er noget specifikt du skal til clairvoyant for. Eller om det bare er for at prøve det? 

Anmeld Citér

30. august 2021

Kontrast

Anonym skriver:

Okay. Så satser jeg på jeg har valgt rigtigt.  

var bare svært fordi der nok var omkring 50 forskellige af hver at vælge i mellem. 

må jeg spørger om det er noget specifikt du skal til clairvoyant for. Eller om det bare er for at prøve det? 

Selvfølgelig må du spørge.

Jeg har et forløb, fordi jeg har haft svært ved at slippe en ekskæreste og føler, at der skal "lidt mere" end terapi til. Jeg har haft to sessioner i foråret og skal så have en opfølgning nu.

Anmeld Citér

30. august 2021

Anonym trådstarter

Kontrast skriver:

Selvfølgelig må du spørge.

Jeg har et forløb, fordi jeg har haft svært ved at slippe en ekskæreste og føler, at der skal "lidt mere" end terapi til. Jeg har haft to sessioner i foråret og skal så have en opfølgning nu.

Spændende. Det er faktisk også pga en eks der har fået mig ind i det her. 

jeg har egentlig ikk troet på det sådan rigtig før. Men så gennem det sidste (hvad jeg føler) lange stykke tid når jeg har scrollet gennem tik tok har jeg set en masse Readings (og ja det lyder dumt) hvor alle har siddet spot on og 9 ud af 10 af dem er faktisk gået i opfyldelse eller hvad man kalder det. Det var det der rykkede mig til at få mine egne nu og begyndt at tro meget på det. 

også har det givet mig meget ro gennem det her break up som jeg stadig kæmper med. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.