Anonym skriver:
Jah jeg ved det godt. Det er bare ikk altid nemt bare at give slip selvom det er endegyldigt slut fra min side. Hvor jeg savner og længes stadig efter ham. Men jeg kan ikk tilgive de ting han har gjort uanset hvad.
Nu ved jeg godt, at tråden her ikke er min, men jeg fik lyst til også at updatere. Jeg var jo, som jeg havde skrevet ved clairvoyant i dag (også omkring min ekskæreste). Jeg fik den meddelelse, at det er på tide, at jeg slipper ham. Clairvoyanten kunne se, at han allerede har sluppet mig. Og når vi sådan virkelig analyserede på vores kontakt og relation, kan jeg se, at hun har ret. I lang, lang tid har det kun været mig, der har kontaktet ham og hans adfærd har været helt anderledes. Han er ligegyldig og følelseskold overfor mig.
Det er det jeg gerne vil sige med mit skriv nu, at jeg virkelig ved, hvor svært det er at give slip. Så jeg forstår godt, at du har levet lidt højt på, at din ekskæreste fortryder og gerne vil være sammen igen. Jeg blev overrasket over, hvor ked af det, jeg blev ved at få beskeden om, at min ekskæreste har sluppet mig. Og nej det er ikke, fordi jeg ønsker, at han skal sidde derhjemme og græde over mig resten af livet. Men det er svært at gå fra have næsten gudinde status i hans liv (han sagde ting som, at jeg var hans livs kærlighed og at jeg var hele hans verden) til at det faktisk rager ham en papand hvordan jeg har det.
Beklager mit lange indlæg i din tråd ts.
Anmeld
Citér