Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Sprit25 skriver:
Hvordan går det trådstarter
Jeg søger stadig jobs...
min plan er at gå til min lokale købmand på onsdag når han er tilbage fra ferie (kommer han mandag) og lige har nået at få styr på varer osv.. så vil jeg tage en ærlig snak med ham om at blive ansat i løntilskud på 30 timer mandag til fredag til senest kl. 17.30... jeg ved at han mangler rigtig meget hjælp i butikken.. så jeg satser og snakker med ham uopfordret inden han søger...
det ligger 5 minutters gang fra os så det vil være perfekt hvis det lykkes i forhold til minimal stress med frem og tilbage og arbejdstid.. det vil jo også være fantastisk nemt i forhold til at jeg bare ville kunne handle inden jeg tog hjem fra arbejde så min mand ville få lidt mere fritid til at han får det bedre og bedre kan være med ved børnene hvis det en dag var at jeg var nødt til at blive længere eller noget..
så nu skal det være... selvom jeg bare ved at skrive det her får vanvittig hjertebanken og koldsved ved tanken om på den måde at tage chancen og smide mig selv derud hvor jeg ikke kan bunde eller er kendt...
Anmeld
Citér