AnoMor skriver:
Du ved ikke hvordan jeg gør hvis jeg gør andre vennetjenester. Så at sige du er stil modsat mig kan du på ingen måde udtale dig om.
Du spørger hvad vi ville synes er den rette betaling. Og jeg har svaret at jeg ville give dem en plov hver som tak for hjælpen.
du synes det er for meget. Jamen så betaler du dem jo bare mindre og betaler dem den pris du finder rigtig for dig.
kan ikke se hvad dit angreb skal til for når du selv spørger.
Det var nu hverken ment eller formuleret som et angreb. Jeg forklarer, hvordan jeg ser på tingene, og hvorfor jeg mener, man ved vennetjenester tilbyder sin hjælp til en lavere pris end den, en uddannet/professionel ville kræve. Jeg skriver da heller ikke, hvordan du gør vennetjenester, da jeg umuligt kan vide det, men forholder mig blot til det, du har skrevet om vennetjenester vs. en service fra uddannede/professionelle. For mig giver det netop god mening at holde de to op mod hinanden.
Nu er der som nævnt slet ikke tale om en ren vennetjeneste her - jeg giver drengene væsentligt mere, end de får i timen på deres jobs, og når jeg spørger ind til dem, der ville give væsentligt mere, er det alene ud fra et ønske om at forstå begrundelsen. Skrev nogen, at fx 30 kroner var rimeligt, ville jeg også være nysgerrig efter argumenterne - stadig uden at angribe.
Anmeld
Citér