Tidligere tnbc (med ny profil)
serinasmor skriver:
Det er ikke spor svært at oplyse B-skat og det kan man sagtens gøre for 3 timers arbejde !
Og jeg synes det er underligt, at du mega gerne vil diskutere, hvorfor du mener, at 2 17årige ikke skal overholde loven i det land de bor i ...
Bare sådan lidt "hygge"småkriminelt
Nej men de stjæler jo kun en lille smule ...
Det er jo bare et enkelt par bukser. Butikken kommer slet ikke til at mangle dem, så hvorfor skal de betale for dem ...
Det er kun denne ene gang de kører 40 km/t hurtigere end man må - lige ved skolen ... De havde jo travlt
Jaaa de er jo næsten gamle nok til at købe alkohol og cigaretter. Der er jo kun 3 år til - hvilken forskel gør det ...
Arh - han kørte jo kun bil uden kørekort i 3 måneder. Det er jo mega kort tid - og han har NÆSTEN pengene til at starte med at tage kortet.
Han havde jo kun drukket 3 øl og 2 shots inden han satte sig bag rettet ...
Det er en glidebane
Man betaler skat i Danmark fra først tjente krone - fra man er 16 år gammel ... OGSÅ når man tjener penge i private hjem. Det er reglen.
Og jo det er det samme. For hvorfor skal nogle regler mon overholdes og andre ikke - bare fordi vi ikke lige føler for det.
Jeg snakker ikke om små tyveri.. Slap dog af.
Jeg siger bare at det er nok ikke alle der melder en vennetjeneste, hvor de får lidt "lommepenge" til skat.
Hvorfor gøre det til noget kæmpe stort??? Jeg sagde DET BARE!!!
Og der er forskel på de ting, de er til fare for folk og dem eller de tager noget der IKKE er deres.
Her får de lidt lommepenge for at hjælpe en... Slap dog af.
Anmeld
Citér