Valle81 skriver:
Hold da helt op, altså jeg fatter simpelthen ikke alt det her med må man spise dit dat og dut.
Det ender med at vi kun må drikke kogt og nedkølet vand og leve i en lufttæt bobbel i 9 måneder
Og når vores børn bliver født skal det foregå i isolation hvor de skal skal være i laaaaang tid, fordi de ingen antistoffer har dannet gennem graviditet til at modstå et liv i den virkelige verden, men brieost, cola, og Toms frøer
Sorry, men gud hvor jeg synes det hele er en smule hysterisk
Knus Christina
20+1
det er du i din gode ret til at syntes, men når nu der findes forholdsregler man kan følge, så er det da tosset at skide højt og flot på dem.
jeg kan kun sige, at efter at have kæmpet i snart 3 år og været igennem 5 fertilitetsbehandlinger, der tager jeg disse ting meget alvorligt. det kan da godt være, at hvis man bliver gravid i en håndevending, at man så ikke når at tænke voldsomt meget, men når man har så meget tid INDEN graviditeten rent faktisk indtræffer, så gør man!
ja sorry...jeg er bare lidt træt af kommentarerne om at vi er hysteriske når vi bare gerne vil gøre det bedste vi kan 
Anmeld