Bruger I stadig mundbind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2021

Emiliaa92

Nej puha! Jeg er lykkelig for at vi ikke skal gå med det mere! Jeg er i 33 uge, og kunne absolut ikke få luft i det Må så også ærligt indrømme, at jeg ikke har været så hys med alt det her corona

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2021

Lje

Tjullehej skriver:

Dårlig stil at kommentere din brug af mundbind.

Jeg er i den anden grøft og elsker at have fået muligheden for at kunne bevæge mig frit og uden besvær trække vejret. Jeg er nysgerrig - hvad skal der til for at du smider mundbindet..? Jeg mener ...du er ung og vil sandsynligvis i tilfælde af du bliver smittet have et mildt forløb. Og smitten og indlagte falder for hver dag drastisk. Er det efter vaccination ... eller 

At jeg ikke er højgravid mere! Med termin igår så går det jo heldigvis hurtigt fra nu af. Så kommer der en naturlig periode hvor vi jo er lidt mere i hulen herhjemme, fastholder vores hygiejne og generelt får vi pakker og madvarer til døren. 

Og jeg har tid til vaccination om 3 uger (jeg skal ikke amme) og min mand fik første stik igår. Så jeg tænker bestemt, vi er på vej væk fra mundbind. 

Jeg har egentlig ikke været voldsomt bekymret for at blive syg - før jeg blev gravid. Der har vi virkeligt strammet op herhjemme. 

Men rimelig aggressivt at kommentere på mundbind. Navnlig når jeg står der med en mave på størrelse med en yogabold . Tænkte, det gav sig selv. 

Vh.

Anmeld Citér

17. juni 2021

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Ja, jeg har stadig mundbind på alle offentlige steder og fortsætter en rum tid endnu. Jeg er ikke vaccineret og vil gerne passe på mine omgivelser så godt jeg overhovedet kan, så de næste par uger/måneder bliver det sådan, det synes jeg giver rigtig god mening. Jeg synes i øvrigt også at bemærke, at folk bliver en tand bedre til at huske at holde afstand, når man har det på - og det vil jeg gerne have at de gør.

Anmeld Citér

17. juni 2021

Boyz2

Profilbillede for Boyz2

Jeg bruger ikke mundbind mere, jeg vendte mig aldrig til det.

jeg har dog gemt det til efteråret, hvor jeg tænker, vi skal bruge det igen, når 3. bøjle kommer.

Anmeld Citér

17. juni 2021

Tip!

Jeg bruger det ikke længere når jeg handler osv, men jeg arbejder med særligt udsatte børn, så vi bære stadig værnemidler på arbejde. 

Anmeld Citér

17. juni 2021

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nej og heller ik på arbejde. Vh Stine 

Anmeld Citér

17. juni 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Selvom jeg aldrig vant mig til at have mundbind på, fordi jeg føler at jeg mangler lidt luft når jeg har det på, så har jeg haft det på når der blivet krævet at man skulle. Og nu efter man ikke skulle , bliv jeg glad for at vi endelig kunne slippe for det mundbind. Men her i ugen da jeg skulle i en butik så tog jeg sku mig selv i at stå ved indgangen af butikken for at se om folk virkelig ikke havde mundbind når de går ind. For sådan at blive bekræftet at jeg godt må. Og da jeg gik ind i butikken var det lidt mærkeligt for mig som om jeg gjorde noget jeg ikke måtte. Men måtte tag mig sammen bagefter. Jeg kan heller ikke forstå at det sådan har sat sig dybt i mig.  
men min mand bruger mundbind indtil han skal vaccineres, da han ikke er tryg ved at gå uden mundbind endnu. Og nu kommer jeg også i tvivl om jeg også bare skal gøre det for en sikkerheds skyld.

Anmeld Citér

17. juni 2021

lineog4

Det er helt væk, og har faktisk ikke skænket det en tanke (jeg var så også en af dem der kunne stå u en butik og pludselig huske: hov det er vist noget med mundbind.

Jeg er hverken modstander eller en af dem der torr cororna bare er en mild influenza. Men det har fyldt meget lidt i det her år, for hverdagen gik jo videre og jeg var tæt på en masse børn, og intet skete (og den sidste måned er jeg så blevet hjemsendt to gange for første gang).

Meb ærligt jeg er så glad for de mundbind er væk, for nej hvor har de irriteret med at dugge, blive varme osv. Men tager dem selvsagt på  hvis det tilrådes.

Anmeld Citér

17. juni 2021

Moep

Jeg nyder bestemt ikke at skulle have mundbind på. Tror dog at hvis jeg stadig havde været gravid, så havde jeg måske også brugt det. I sidste uge, hvor vi stadig skulle bære det, kom en gammel dame helt op til mig og stak snuden ned i kavalergangen, for at se min nyfødte søn der sad i vikle. Der nåede jeg at tænke, hvor heldigt det dog var at vi begge havde mundbind på, når nu hun ikke respekterede afstand. 
Når man står lidt for tæt kan jeg godt mærke en trang til at beskytte mig lidt ekstra. Men ellers nyder jeg det!

Anmeld Citér

18. juni 2021

serinasmor

Jeg tager offentlige transportmidler og har derfor altid med i tasken. 

Men jeg bruger det kun hvor jeg skal (og hvis jeg hoster)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.