Tjullehej skriver:
Dårlig stil at kommentere din brug af mundbind. 
Jeg er i den anden grøft og elsker at have fået muligheden for at kunne bevæge mig frit og uden besvær trække vejret. Jeg er nysgerrig - hvad skal der til for at du smider mundbindet..? Jeg mener ...du er ung og vil sandsynligvis i tilfælde af du bliver smittet have et mildt forløb. Og smitten og indlagte falder for hver dag drastisk. Er det efter vaccination ... eller
At jeg ikke er højgravid mere! Med termin igår så går det jo heldigvis hurtigt fra nu af. Så kommer der en naturlig periode hvor vi jo er lidt mere i hulen herhjemme, fastholder vores hygiejne og generelt får vi pakker og madvarer til døren.
Og jeg har tid til vaccination om 3 uger (jeg skal ikke amme) og min mand fik første stik igår. Så jeg tænker bestemt, vi er på vej væk fra mundbind.
Jeg har egentlig ikke været voldsomt bekymret for at blive syg - før jeg blev gravid. Der har vi virkeligt strammet op herhjemme.
Men rimelig aggressivt at kommentere på mundbind. Navnlig når jeg står der med en mave på størrelse med en yogabold
. Tænkte, det gav sig selv.
Vh.
Anmeld
Citér