Nu er jeg godt nok færdig vaccineret med phifer, men inden da, har jeg bevist fravalgt, at få en af de andre.
Stod jeg og sku ta et valg omkring, at ta imod az, eller ik blive vaccineret, vil jeg stadig sige nej tak.
Alle mine kollegaer blev rigtig dårlige efter første stik, og de sidste 2 fik første stik, lige 2 dage inden, den blev sat på pause.
De første har gået i snart 12 uge, og er nu blevet stukket med phifer, første gang i starten af denne uge. Det har været enormt utrygt for den, hva der sku ske/ka ske.
Min venindes fodboldtræner fik en blodbrop i hjernen, efter 1 stik med az, og den eneste forklaring lægerne ka finde, er at det er pga az. Hun har aldrig været syg, overvægtig, eller andet livsstils relateret. Dyrket masser af motion osv. Hun ska være i behandling resten af livet, og får ingen erstatning, for at ha været forsøgsdyr.
Her snart 7 uger efter mit sidste stik, har jeg stadig bivirkninger. Jeg har ondt i alle led, og får stadig svimmelhedsanfald. Så er i tvivl om, hva jeg evt vil vælge fremad rettet.
Jeg syntes folk ska vælge, hva de føler for. Vh Stine
Anmeld
Citér