Tager du en af de "kasserede" vacciner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2021

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Nej. Jeg overvejede det, men min scleroselæge frarådede det - og jeg er så gammel, at jeg nu har kunnet bestille tid til pfizer-vaccine allerede om tre uger  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2021

AnoMor

Sprit25 skriver:

Må jeg spørge om noget? 

Er det generelt vacciner eller kun coronavaccine

Det må du gerne spørger om. 

det er kun “unødvendige” vacciner.  Altså corona, influenza osv. 

min søn følger skam vaccinationsprogrammet. 

Anmeld Citér

23. maj 2021

Sprit25

AnoMor skriver:

Det må du gerne spørger om. 

det er kun “unødvendige” vacciner.  Altså corona, influenza osv. 

min søn følger skam vaccinationsprogrammet. 

Okay og jeg kan tildels godt følge dig. Jeg er bare efterhånden så desperat, at jeg ville gøre næsten alt for et liv igen

Anmeld Citér

23. maj 2021

Mamman

Profilbillede for Mamman
AnoMor skriver:

Jeg vil generelt ikke vaccineres. Og det skal jeg ikke fordi jeg tror på at mit immunforsvar kan klare det selv og vaccine vil ikke fjerne risikoen for evt smitte. 
derudover. Så frygter jeg mere bivirkninger fra vaccinen end jeg gør for corona. 

og dem der vil hagle mig ned nu. Go ahead. Tager ikke debatten op. 

Jeg hopper med på din “vogn” - mit immunforsvar er også tip top og jeg er SÅ meget i tvivl om jeg skal vaccineres eller ej.... jeg har ikke haft en sygedag i mit voksen- arbejdsliv - andet end med migræne - og jeg bliver snart 40..... 

Anmeld Citér

23. maj 2021

AnoMor

Sprit25 skriver:

Okay og jeg kan tildels godt følge dig. Jeg er bare efterhånden så desperat, at jeg ville gøre næsten alt for et liv igen

Det forstår jeg dig også godt i. Det er jeg faktisk også selv. Men efter jeg har taget mod til mig til kvikteste. Så generer de mig ikke længere.  

Anmeld Citér

23. maj 2021

Baby.mamma

AnoMor skriver:

Jeg vil generelt ikke vaccineres. Og det skal jeg ikke fordi jeg tror på at mit immunforsvar kan klare det selv og vaccine vil ikke fjerne risikoen for evt smitte. 
derudover. Så frygter jeg mere bivirkninger fra vaccinen end jeg gør for corona. 

og dem der vil hagle mig ned nu. Go ahead. Tager ikke debatten op. 

Samme her!

Anmeld Citér

23. maj 2021

Baby.mamma

AnoMor skriver:

Det forstår jeg dig også godt i. Det er jeg faktisk også selv. Men efter jeg har taget mod til mig til kvikteste. Så generer de mig ikke længere.  

Enig igen, har lige taget min første test idag. Har ganske enkelt ikke haft brug eller grund for at skulle tage en før nu  

Anmeld Citér

23. maj 2021

Altea

Jeg har meldt mig til. Er over 40, så ikke længe til jeg ellers står for skud. Men gør det lidt af samfundssind - for at passe på de som har brug for det, samt få samfund og økonomi og en normal hverdag tilbage. Og minimere risikoen for mine børn.

Med de mange millioner der er givet af disse vacciner, er der flere der dør af bistik. Så er ikke bekymret. Havde jeg ikke været på barsel, var jeg vaccineret med AstraZeneca aligevel, ligesom alle mine kollegaer er.

Anmeld Citér

23. maj 2021

AnoMor

Baby.mamma skriver:

Enig igen, har lige taget min første test idag. Har ganske enkelt ikke haft brug eller grund for at skulle tage en før nu  

Jeg taget mange teste i forbindelse med min skole. Men har ikk brudt mig om tanken om kvikteste fordi jeg ikke engang kan lide at bruge næsespray.  Så har altid taget pcr teste. Men de er for besværlige 2-3 gange om ugen. Så jeg mandede mig op og tog en kvik for et par uger siden. Og bruger ikk andet nu med mindre det er fordi jeg ryger i nærkontakt eller sådan noget

Anmeld Citér

23. maj 2021

Sprit25

AnoMor skriver:

Jeg blev testet hver tredje dag for at komme i skole, nu læseferie, også er en vaccine nu noget med tidsbesparende 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.