Tager du en af de "kasserede" vacciner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Jeg tager en af de kasserede vacciner

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.275 visninger
39 svar
60 synes godt om
23. maj 2021

Sprit25

Af ren nysgerrighed. Vil I have de kasserede vacciner? 

Hvorfor/hvorfor ikke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2021

AnoMor

Sprit25 skriver:

Af ren nysgerrighed. Vil I have de kasserede vacciner? 

Hvorfor/hvorfor ikke

Jeg vil generelt ikke vaccineres. Og det skal jeg ikke fordi jeg tror på at mit immunforsvar kan klare det selv og vaccine vil ikke fjerne risikoen for evt smitte. 
derudover. Så frygter jeg mere bivirkninger fra vaccinen end jeg gør for corona. 

og dem der vil hagle mig ned nu. Go ahead. Tager ikke debatten op. 

Anmeld Citér

23. maj 2021

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Ikke umiddelbart - ikke fordi jeg er særlig bekymret for dem, de udgør jo efter alt at dømme ikke en særlig risiko, men mest bare fordi jeg alligevel står til at skulle vaccineres indenfor en måneds tid eller to og derfor bare lader være med at have social omgang indtil da - det føles som relativt kort tid efter det sidste års isolation ... 

Anmeld Citér

23. maj 2021

Carina:-)

AnoMor skriver:

Jeg vil generelt ikke vaccineres. Og det skal jeg ikke fordi jeg tror på at mit immunforsvar kan klare det selv og vaccine vil ikke fjerne risikoen for evt smitte. 
derudover. Så frygter jeg mere bivirkninger fra vaccinen end jeg gør for corona. 

Jeg er med på den her- og  med velsignelse fra min diabeteslæge...

Jeg ændre evt mening som 65 plus - men tager det til den tid. 

Anmeld Citér

23. maj 2021

fehår

Nej, det gør jeg ikke, fordi min mand har givet udtryk for, at han ville være bekymret og stresset. Vi er begge indforstået med, at risikoen er lille, men jeg synes ikke, min mand skal føle sig unødvendigt stresset. Ellers ville jeg være helt med på den.

Anmeld Citér

23. maj 2021

IenFart

Profilbillede for IenFart

Ja det kunne jeg godt finde på. Jeg er ved at godt træt af flere gange ugentlige tests for at kunne møde på kontoret. 

Anmeld Citér

23. maj 2021

Kir

Nej, har ikke lyst til at tage en vaccine som er blevet fjernet fra vaccinationsprogrammet pga bivirkninger. Hvis jeg havde fået 1. vaccination med astrazenica uden bivirkninger kunne jeg måske finde på det. 

Anmeld Citér

23. maj 2021

AnoMor

Carina:-) skriver:

Jeg er med på den her- og  med velsignelse fra min diabeteslæge...

Jeg ændre evt mening som 65 plus - men tager det til den tid. 

Jeg kan heller ikke sige om jeg ændre mening om nogle år når man kan se bivirkningerne rigtig og ved mere om vaccinerne. 

men her og nu sætter jeg min lid til mit immunforsvar som er godt i forvejen. 

Anmeld Citér

23. maj 2021

Sprit25

AnoMor skriver:

Må jeg spørge om noget? 

Er det generelt vacciner eller kun coronavaccine

Anmeld Citér

23. maj 2021

kamikaze

Overvejer det kraftigt. Har ikke kunnet se min familie i udlandet siden sidste sommer. Vil hellere have Pfizer, men hvis Janssen er den eneste der kan få mig hjem, så hopper jeg på den.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.