Ud af dårlig forhold.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2021

ChesireKitty

Anonym skriver:

Jeg har hele dagen søgt sommerhuse/kolonihaver som jeg kunne leje indtil jeg kan flytte. 
Fik dog beskeden, fra lejligheden idag, at der først kan flyttes ind d 1 juli nu, grundet hans datter åbenbart skulle bruge den indtil der. Så søgningen omkring lejligheder er også igang igen, men lige nu går jeg efter midlertidig bolig. Bare for at jeg kan komme ud af huset, og begynde at planlægge ordenlig frem (svært at gøre, med ham hele tiden her) 

Flere har skrevet, om jeg ikke bare kunne smutte når, han er væk. Jo, problemet er han aldrig er væk, han arbejder herhjemme, og når han skal ud af huset, vil han have mig med. 
De eneste tidpunkter, han er ude af huset uden mig, er når han tager ud med sine venner, hvilket er måske maks 1 gang om mdr, eller kommer de primært her til ham. 

Det er utroligt mærkeligt for mig at fremmede mennesker tilbyder sin hjælp herinde  Jeg har ikke haft en eneste før, som tilbyder MIG hjælp  Det er altså stort, og ved slet ikke hvordan jeg faktisk kan tage imod hjælp. Jeg har stået på egne ben siden jeg var 13, og skulle finde ud af livet osv selv, og når folk hjalp mig, var det for det meste for at få noget ud af det selv, så helt ærligt, sidder jeg med tårer ned af kinderne at se i vil hjælpe! Man føler sig ikke så så alene, udelukkende pga jeres tilbud!!! 
Jeg har nok ladet det stå så længe til, for angsten at ende alene, så var dårlig selvskab, bedre en ingen, hvis i forstår det, men angsten for at leve resten af mit liv, kontrolerede, skræmmer mig nu endnu mere. Jeg gør alt, for at komme væk! 

Hvis du stadig har brug for hjælp, står mit tilbud ved magt. Jeg bor i Nordjylland, har en stor bil med plads til hundene, dine ting og dig og er klar til at hjælpe dig. Min onkel har et hus til salg der ligenu bare står tomt, med stort bad, køkkensager og alle møbler (inklusive en stor dobbeltseng) stadig i. Der kan du bo indtil Juni. Bare kontakt mig. Du kan skrive en besked til mig herinde med din adresse og jeg kan være der om en time eller mindre.

Hvis det er et spørgsmål om at du vitterligt aldrig er alene hjemme og er bange, har jeg 2 store brødre og en mand ( som i øvrigt er knapt 2m og vejer over 100 kg i muskler) som glædeligt vil stå vagt mens du pakker dine ting og kommer ud af døren.

Gør det nu! Hellere i dag end i morgen!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2021

Kir

ChesireKitty skriver:

Hvis du stadig har brug for hjælp, står mit tilbud ved magt. Jeg bor i Nordjylland, har en stor bil med plads til hundene, dine ting og dig og er klar til at hjælpe dig. Min onkel har et hus til salg der ligenu bare står tomt, med stort bad, køkkensager og alle møbler (inklusive en stor dobbeltseng) stadig i. Der kan du bo indtil Juni. Bare kontakt mig. Du kan skrive en besked til mig herinde med din adresse og jeg kan være der om en time eller mindre.

Hvis det er et spørgsmål om at du vitterligt aldrig er alene hjemme og er bange, har jeg 2 store brødre og en mand ( som i øvrigt er knapt 2m og vejer over 100 kg i muskler) som glædeligt vil stå vagt mens du pakker dine ting og kommer ud af døren.

Gør det nu! Hellere i dag end i morgen!

Ej hvor er du et dejligt menneske håber TS stadig læser med. 

Anmeld Citér

29. april 2021

Anonym trådstarter

Jeg er ude, og nogenlunde okay. 
Jeg ringede efter politi, efter en skænderi gik ud i kvælertag. 
Og de fik mig sikkert ud. 
mine hunde samt bilen, er stadig ved ham. Men efter aftale med politi, så skal jeg afhente det lørdag, eller vil han blive meldt for tyveri. 

Jeg er nu ved en bekendt, hvor jeg kun kan være få dage, men nu har keg mulighed for at kunne finde noget. 
tak for hjælpen alle sammen. 

Anmeld Citér

29. april 2021

Tommelise

Anonym skriver:

Jeg er ude, og nogenlunde okay. 
Jeg ringede efter politi, efter en skænderi gik ud i kvælertag. 
Og de fik mig sikkert ud. 
mine hunde samt bilen, er stadig ved ham. Men efter aftale med politi, så skal jeg afhente det lørdag, eller vil han blive meldt for tyveri. 

Jeg er nu ved en bekendt, hvor jeg kun kan være få dage, men nu har keg mulighed for at kunne finde noget. 
tak for hjælpen alle sammen. 

Hvor er det godt, at du er kommet ud af det forhold. Håber det bedste for dig.

Anmeld Citér

30. april 2021

Emiliaa92

Kæmpe kæmpe kram til dig! <3

Hvor er det godt, at du er kommet ud af klørene fra sådan en psykopat! 

Nu skal du til at finde dig selv, reperere dine indre skader og blive menneske igen Alt held og lykke til dig søde du, håber at du får den hjælp du har brug for! Og husk at række hånden ud når du har brug for det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.