Anonym skriver:
Jeg har hele dagen søgt sommerhuse/kolonihaver som jeg kunne leje indtil jeg kan flytte.
Fik dog beskeden, fra lejligheden idag, at der først kan flyttes ind d 1 juli nu, grundet hans datter åbenbart skulle bruge den indtil der. Så søgningen omkring lejligheder er også igang igen, men lige nu går jeg efter midlertidig bolig. Bare for at jeg kan komme ud af huset, og begynde at planlægge ordenlig frem (svært at gøre, med ham hele tiden her)
Flere har skrevet, om jeg ikke bare kunne smutte når, han er væk. Jo, problemet er han aldrig er væk, han arbejder herhjemme, og når han skal ud af huset, vil han have mig med.
De eneste tidpunkter, han er ude af huset uden mig, er når han tager ud med sine venner, hvilket er måske maks 1 gang om mdr, eller kommer de primært her til ham.
Det er utroligt mærkeligt for mig at fremmede mennesker tilbyder sin hjælp herinde
Jeg har ikke haft en eneste før, som tilbyder MIG hjælp
Det er altså stort, og ved slet ikke hvordan jeg faktisk kan tage imod hjælp. Jeg har stået på egne ben siden jeg var 13, og skulle finde ud af livet osv selv, og når folk hjalp mig, var det for det meste for at få noget ud af det selv, så helt ærligt, sidder jeg med tårer ned af kinderne at se i vil hjælpe! Man føler sig ikke så så alene, udelukkende pga jeres tilbud!!!
Jeg har nok ladet det stå så længe til, for angsten at ende alene, så var dårlig selvskab, bedre en ingen, hvis i forstår det, men angsten for at leve resten af mit liv, kontrolerede, skræmmer mig nu endnu mere. Jeg gør alt, for at komme væk!
Hvis du stadig har brug for hjælp, står mit tilbud ved magt. Jeg bor i Nordjylland, har en stor bil med plads til hundene, dine ting og dig og er klar til at hjælpe dig. Min onkel har et hus til salg der ligenu bare står tomt, med stort bad, køkkensager og alle møbler (inklusive en stor dobbeltseng) stadig i. Der kan du bo indtil Juni. Bare kontakt mig. Du kan skrive en besked til mig herinde med din adresse og jeg kan være der om en time eller mindre.
Hvis det er et spørgsmål om at du vitterligt aldrig er alene hjemme og er bange, har jeg 2 store brødre og en mand ( som i øvrigt er knapt 2m og vejer over 100 kg i muskler) som glædeligt vil stå vagt mens du pakker dine ting og kommer ud af døren.