Ud af dårlig forhold.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2021

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Nu bliver jeg lidt strid:

Så du vil hellere komme med undskyldninger end at komme væk.?

Tag hundene og bilen, ændr dine koder og kør. Kør væk i en fart. Tag kontakt til de familiemedlemmer du ikke har set længe, måske kan de hjælpe. Kør på motel, lej et værelse, hvor du må have hundene. Eller kør dem til dyreværnet!

Enten gør du noget, eller også gør du ikke - det er sådan set såre simpelt. Gør du ingenting, er der intet der ændre sig.

Det er IKKE for at sparke en der ligger ned, men for at ruske dig til at vågne.

Jeg ser intet strid i kommentaren her, ved udmærket hvad du mener med at “ruske” 

og jeg er enig! 
jeg har siden sommeren 2020, arbejde mig ud af forholdet. 
forberedt mig mentalt, lagt penge til side, og søgt nette flad efter lejligheder. 
Jeg har endelig fundet et sted, d1 maj, problemet bliver selve dagen jeg flytter. 
Jeg har overvejet politi, simpelhen have her, imens jeg pakker mine ting og går, men jeg ved ikke om det er at overkill.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg ser intet strid i kommentaren her, ved udmærket hvad du mener med at “ruske” 

og jeg er enig! 
forberedt mig mentalt, lagt penge til side, og søgt nette flad efter lejligheder. 
Jeg har endelig fundet et sted, d1 maj, problemet bliver selve dagen jeg flytter. 
Jeg har overvejet politi, simpelhen have her, imens jeg pakker mine ting og går, men jeg ved ikke om det er at overkill.. 

Det er på ingen måde overkill med de ting du fortæller. Jeg kan godt forestille mig en voldelig tendens fra ham den dag hvis i er alene. 

Anmeld Citér

8. april 2021

Anonym

Du gør intet forkert. Du lever i et forfærdeligt kontrollerende og undertryggende forhold, og det skal du ud af jo før jo bedre. Altså nu. Han vil aldrig forbedre sig og han har virkelig problemer. Han lyder ikke til at have empati og bruger dig bare, undskyld jeg siger det. Pu ha jeg får ondt af dig, det skal ingen gå igennem.

Kom væk så snart du kan, når han ikke er hjemme. Hvordan er dit netværk med familie eller en enkelt god veninde?

Anmeld Citér

8. april 2021

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

og jeg er enig! 

Det lyder da som en god ide. Og vil de ikke, så må du flytte imens han er på arbejde.

Anmeld Citér

8. april 2021

AnoMor

Anonym skriver:

og jeg er enig! 

Eller evt hvis politiet ikke vil. Få et flyttefirma til at hjælpe. Ved at der render flyttemænd rundt er risikoen for udbrud fra ham nok meget mindre. Og de vil næppe se på at han gør dig noget. 

Anmeld Citér

8. april 2021

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Hvis du bor på Sjælland og gerne vil have hjælp, så skriv en pb..

Anmeld Citér

8. april 2021

Baby17

Hvor bor du?

Hvis du bor på Fyn, så skriv en pb. Jeg vil gerne hjælpe dig.

Anmeld Citér

8. april 2021

Anonym

Jeg har en kollega hun boede og overnattede i sin bil med sin hunde i flere nætter også lejede hun et sommerhus for en periode for at komme ud af sit forhold

Anmeld Citér

8. april 2021

Emiliaa92

Puha, hvor er det hårdt at læse. Han er en manipulerende psykopat, og du skal væk!

Godt at du har fundet et sted! Synes helt bestemt også, at der skal være nogen hos dig når du skal flytte. Hvis ikke, du har nogle bekendte, så ville jeg tage fat i kommunen og forklare situationen, måske de kan hjælpe dig.

Pas godt på dig selv! <3

Anmeld Citér

8. april 2021

Kontrast

Jeg kan relatere til pensions-delen. Jeg er ellers i et lykkeligt forhold på 6. År, men jeg er i en situation, hvor jeg muligvis skal på førtidspension. Jeg er også syg (ellers får man det jo ikke) og min kæreste luftede, at han ikke ved om han kan se sig selv sammen med en førtidspensionist og jeg blev så frygteligt ked af det. Man er jo meget mere som menneske end bare det. Den del alene fik mig virkelig til at tænke over, hvilke værdier og menneskesyn vi hver især har, for det er jo alfa og omega, at det stemmer overens, hvis man skal kunne leve sammen i et langvarigt forhold. Med alt det andet, du nævner, tror jeg desværre, at det er på tide, at du kommer videre. Du skal ikke leve med en kæreste, der er flov over dig og som er nedladende overfor dig psykisk. Det er livet for kort til. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.