Ud af dårlig forhold.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2021

Anonym trådstarter

Baby17 skriver:

Hvor bor du?

Hvis du bor på Fyn, så skriv en pb. Jeg vil gerne hjælpe dig.

Jeg bor desværre oppe i Nordjylland, men tusind tak  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har en kollega hun boede og overnattede i sin bil med sin hunde i flere nætter også lejede hun et sommerhus for en periode for at komme ud af sit forhold

Det var også en mulighed, jeg havde slet ikke tænkt på sommerhuse! 
jeg kunne måske finde et, jeg kunne være i indtil jeg kan komme i lejligheden. 

Anmeld Citér

9. april 2021

Babilooo

Hvordan går det

Anmeld Citér

9. april 2021

Baby.mamma

Det tænker jeg også- hvordan står det til?

Anmeld Citér

9. april 2021

ChesireKitty

Anonym skriver:

Jeg bor desværre oppe i Nordjylland, men tusind tak  

Jeg bor også i Nordjylland. Bare sig til (skriv en PB) hvis du skal have hjælp.

Anmeld Citér

9. april 2021

Anonym trådstarter

Jeg har hele dagen søgt sommerhuse/kolonihaver som jeg kunne leje indtil jeg kan flytte. 
Fik dog beskeden, fra lejligheden idag, at der først kan flyttes ind d 1 juli nu, grundet hans datter åbenbart skulle bruge den indtil der. Så søgningen omkring lejligheder er også igang igen, men lige nu går jeg efter midlertidig bolig. Bare for at jeg kan komme ud af huset, og begynde at planlægge ordenlig frem (svært at gøre, med ham hele tiden her) 

Flere har skrevet, om jeg ikke bare kunne smutte når, han er væk. Jo, problemet er han aldrig er væk, han arbejder herhjemme, og når han skal ud af huset, vil han have mig med. 
De eneste tidpunkter, han er ude af huset uden mig, er når han tager ud med sine venner, hvilket er måske maks 1 gang om mdr, eller kommer de primært her til ham. 

Det er utroligt mærkeligt for mig at fremmede mennesker tilbyder sin hjælp herinde  Jeg har ikke haft en eneste før, som tilbyder MIG hjælp  Det er altså stort, og ved slet ikke hvordan jeg faktisk kan tage imod hjælp. Jeg har stået på egne ben siden jeg var 13, og skulle finde ud af livet osv selv, og når folk hjalp mig, var det for det meste for at få noget ud af det selv, så helt ærligt, sidder jeg med tårer ned af kinderne at se i vil hjælpe! Man føler sig ikke så så alene, udelukkende pga jeres tilbud!!! 
Jeg har nok ladet det stå så længe til, for angsten at ende alene, så var dårlig selvskab, bedre en ingen, hvis i forstår det, men angsten for at leve resten af mit liv, kontrolerede, skræmmer mig nu endnu mere. Jeg gør alt, for at komme væk! 

Anmeld Citér

10. april 2021

Babilooo

Håber du finder en løsning og kommer væk fra både fysisk og psykisk vold.

Jeg vil næsten garantere dig (med mindre din familie er psykopater) at hvis du pakker bilen og ved første lejlighed tager hen til familiemedlemmer du ikke ser og fortæller dem sandheden - så vil de hjælpe dig. De ved sikkert ikke at han slår, kontrollerer dig og udsætter dig for psykisk vild og manipulation. Men det kræver at du er ærlig.

Kommunen kan heller ikke bare lade stå til hvis du ringer og siger at du udsættes for vold og kontrol. Måske vil de kunne hjælp med en akut løsning frem til juni. Beskriv for dem at han har dine koder.

Måske kan man fjerne anvendelsesmuligheden for nemid..  Jeg ved at der er ældre, der ikke har det. Blot så han ikke engang ved tvang kan få dem vristet ud af dig.

Måske har et krisecenter en løsning på hvad du kan gøre. Du er nok ikke den eneste med en mand der har koderne og husdyr.

Begynd at sige, at du vil gå tur, og ring fra din mobil. 

Anmeld Citér

11. april 2021

Snoopy77

Hvordan går det med dig? 

Han kan ikke få registreret din terapihund til sig selv, hvis det er en du har fået bevilget personligt. Så tilhører den dig og kan ikke bare flyttes over på et andet cpr nummer. Han har nok formået at skræmme dig en del med al den kontrol

Anmeld Citér

12. april 2021

KKLA

Profilbillede for KKLA

Krammer til dig. ingen fortjener sådan noget! 

Det er rigtig vigtigt at du får skiftet dine koder - evt. bare lige inden du smutter eller han finder ud af at du smutter - den magt er aaalt for stor. 

Der er flere hoteller med lejligheder hvor man må have hunde. Evt. en ide, hvis du ikke finder et sommerhus. Jeg arbejder selv på et hotel. Vi har ikke lejligheder med køkken, men værelser med toilet og bad, hvor dine hunde må være sammen med dig. Hvis du intet finder, men har brug for et par dage inden du skal videre, så skriv endelig. Det er dog i Århus.

Du er sej at du tager affære og finder en måde at komme ud af det på. Virkelig sej! 

Anmeld Citér

18. april 2021

Sprit25

Hvordan har du det? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.