Anonym skriver:
Er jeg den eneste der føler jeg er lige på kanten til at knække over alt det her corona? Indtil ny synes jeg det er gået rimeligt, men nu føler jeg filmen er ved st knække for mig. Jeg føler mig halv deprimeret, stresset og træt.
jeg er hjemme hele dagen hver dag, og hjemmeskoler min 6-årige. Når jeg ikke gør det, går jeg en tur eller ser tv. Jeg ser kun mand og børn og så derudover 2 familiemedlemmer... alle mine dage er ens og det hele flyder sammen. Jeg kan snart ikke finde på flere aktiviteter at underholde børnene med- de er ved at være trætte af gåture, cykelture og legepladser..
før alt det her følte jeg mig ofte ensom da jeg ingen nære venner har, men jeg dyrkede sport et par gange om ugen hvor vi havde et godt socialt fællesskab, og det var altid dage jeg så frem til og var ugens højdepunkter. Det var ligesom det der gav mig energi til resten af ugen, og der hvor jeg følte at jeg var en del af et fællesskab. Der var jeg bare glad.
nu da der er forsvundet og jeg ikke snakke med andre end min aller nærmeste familie og absolut Intet indhold føler jeg har i min hverdag er jeg nået dertil hvor jeg føler mig voldsomt ensom, trist og træt. Min lunte er kort og jeg synes det hele er uoverskueligt... når jeg ser billeder på Facebook af andre som ses med deres venner og veninder kan jeg mærke jeg bliver jaloux, og den følelse bryder jeg mig ikke om...
øv jeg synes det hele er træls for tiden... andre der synes det er ved at være hårdt? 
Jeg har det egentligt ok med at det er som det er. Men jeg er også introvert. Så jeg er heller ikke den, som går ud og fester, er sammen med venner konstant osv. Jeg har også måtte give afkald på min sport, men jeg ved, at den også er der, når der bliver åbnet op igen
Men jeg kan dog godt forstå, at det kan være hårdt for andre.
Det, som påvirker mig mest, er folk som ikke kan overholde restriktionerne, som kommer med udmeldinger om Mette F, som skælder ud, er negative, mm.
Jeg arbejder med risikogruppen, og en af de målgrupper, som vi passer på. Så vi bliver påvirket på arbejdet, hver gang der er restriktioner. Derfor bliver jeg irriteret, når jeg hører om folk, som kun tænker på dem selv, rejser, er ligeglade osv.
Men jeg udtrykker mig ikke rigtigt til nogen udover min familie.
Vi går desværre en hård tid igennem, men forhåbentligt er der lys for enden af tunnelen.