Du er bestemt ikke den eneste. Nogen gange kan det godt føles sådan, fordi de fleste kommentarer man ser online er kommentarer fra coronapolitiet med løftede pegefingre, hvis man har svært ved at holde ved.
Jeg er selv knækket på trods at, at jeg altid har været mentalt stærk, men bortset fra min familie er alt, hvad der giver mig glæde og energi revet fra mig. Jeg har et kæmpe socialt behov, men samtidig også et behov for at have tidspunkter hvor jeg kan være alene og lade op, og begge behov har ikke kunnet opfyldes meget, meget længe.
Jeg skal til læge i næste uge med henblik på en mulig sygemelding med stress. Jeg lider både fysisk og mentalt lige nu, da det simpelthen har været for længe med for store afsavn. Jeg sover elendigt, jeg er ofte ved at tude, jeg har fået store problemer med vejrtrækningen og ondt/trykken i brystet og jeg er selvfølgelig tjekket flere gange for corona, så mit helbred skyldes ikke det.
Vi kommer til at ændre på nogen ting og slække lidt mere på vores disciplin for, at tingene ikke skal gå helt galt. I første omgang kommer børnene afsted igen fra 8. februar, selv om nedlukningen nu er blevet forlænget. Vi udvider den sociale boble, så den ikke længere kun er vores forældre, vi har planlagt en forlænget weekend væk fra hjemmet flere gange de kommende 2 måneder, så vi ser andet end vores eget hjem og så bliver der forsøgt hygget mere med take-away.
Anmeld
Citér