Mit ægteskab er stressende - og skylden er min.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
CKJ skriver:

Jeg er simpelthen nødt til, at spørge: er du en mand på denne side? Eller er du lesbisk? (Jeg er syg - I know - men det forstyrre virkelig mit hoved, at jeg ikk ved om du er en kvinde eller en mand 

Han er en mand ..

Har han i hvert fald sagt flere gange hehe 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2021

IenFart

Profilbillede for IenFart
CKJ skriver:

Jeg er simpelthen nødt til, at spørge: er du en mand på denne side? Eller er du lesbisk? (Jeg er syg - I know - men det forstyrre virkelig mit hoved, at jeg ikk ved om du er en kvinde eller en mand 

Det er du velkommen til at spørge om. Jeg er mand. Der var vist engang, hvor man kunne angive køn på sin profil, men det forsvandt.

Anmeld Citér

17. januar 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ
IenFart skriver:

Det er du velkommen til at spørge om. Jeg er mand. Der var vist engang, hvor man kunne angive køn på sin profil, men det forsvandt.

Fedt, det giver nogle gange et helt andet perspektiv på dilemmaerne herinde. 

Anmeld Citér

24. januar 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hmm - svær situation! Jeg synes også ind imellem min mand er frastødende og pisse irriterende. Mest pga måden han tygger maden på og at han fx lader vandet løbe mens han drikker af glasset. 
men det er ofte perioder hvor jeg selv er mega presset - enten over jeg er for fed eller jeg synes mine børn har suget alt ud af mig alt imens jeg har spist mig federe, for at overleve - total ind spiral. 
så det handler om mig selv! Min mand er fantastisk - det er bare nemmere at give ham skylden end, erkende jeg selv er en total nedturskost. 
hvad tror du? Elsker du ham ikke mere? Eller har du bare en lidt off periode? 

Jeg elsker ham højt, det er bare en off periode. Og handler nok mest om mine egne uopfyldte behov.

Der er lidt at arbejde med. ☺️

Anmeld Citér

24. januar 2021

Anonym

Det lyder desværre som mig.

Jeg havde en fødselsdepression som først viste sig da min søn var 10-12 mdr. Når jeg havde dårlige perioder syntes jeg at min mand havde 1000 fejl men psykologen hjalp mig med at forstå at de små problematikker jeg havde fra barns ben blev forstærket og kastet over på ham.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.