Tror det er forskelligt fra sted til sted, for her kan man ikke bare komme i sfo, der vurderes fra sag til sag.
Og behøver da virkelige forældre er deres ansvar bevidst og ikke lader deres børn mødes med gud og hver mand. Min en ældste mødes med en (og passer sit arbejde som andre der arbejder i supermarkeder), den mellemste mødes med 0 oh den yngste har også en stående aftale med mig om t mødes med en, men har ikke gjort brug af det endnu.
Tænker de fleste forældre tager det samme ansvar, så det her kan blive så kort som muligt.
Kender mange der gør - og her er det ikke nødpasning, men pasning hvis du har brug for det.
Og det kan være af andre årsager end arbejde.
Virkelig mange private kan altså ikke passe deres arbejde hjemmefra.
Der er ikke hjælpepakker eller løn til vores ansatte .
Så her hedder det på arbejde hver dag med kontakk t til min 100 pers hver dag ( kunder, leverandører og ansatte )
Vi har 160 ansatte plus minus og ikke en har været syg på trods af at de er i rengøring alle mulige steder hver dag og nej jeg siger ikke corona ikke findes - lige så lidt som 33 procent færre fundne kræfttilfælde betyder de er raske ....
Men nu er smittekurven knækket - så mon ikke vi overlever nu og her , så må vi se når vi bliver de gamle om vores egen pension opsparing er nok .for der bliver næppe folkepension og læge af litium .
Men det er en diskution vi aldrig bliver enig i - hverken jobmæssigt eller politisk set ( med tanke på andre debatter ) 
Anmeld
Citér