Corona

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.053 visninger
38 svar
18 synes godt om
7. januar 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ

Hello ude i stuerne, 

bare lige en føler - tror I eller tror I ikke vores skolebørn kommer i skole efter i næste uge? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2021

Sprit25

CKJ skriver:

Hello ude i stuerne, 

bare lige en føler - tror I eller tror I ikke vores skolebørn kommer i skole efter i næste uge? 

Nej  tror først efter vinterferien i uge 8

Anmeld Citér

7. januar 2021

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

jeg arbejde på en skole- både i skoledelen og i sfo - og jeg tror ikke på vi kommer tilbage før til februar  - desværre. Det er drønhårdt at være på i nødpasning hvor vi også skal stå for den nødundervisning lærere har lagt ud til de børn vi har i pasning. bagefter skal jeg så hjem til mine egne børn og lave alle deres lektier med dem da de jo er i hjemmeskole.

Jeg gad vildt godt vi kom tilbage snart, men igen jeg tror der går noget tid endnu. Desuden håber jeg de holder os lukket tilpas længe nok til at få styr på skidtet så vi ikke ender i lockdown for 3. gang - det MAGTER jeg simpelthen ikke

Anmeld Citér

7. januar 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ

I har nok ret - uvisheden stresser mig  det er helt skørt og umuligt st planlægge noget. 
hvordan løser I opgaven med hjemsendte børn? 

Anmeld Citér

7. januar 2021

Sprit25

CKJ skriver:

I har nok ret - uvisheden stresser mig  det er helt skørt og umuligt st planlægge noget. 
hvordan løser I opgaven med hjemsendte børn? 

Min mand mistede sit job grundet corona så han er hjemme. Jeg er også hjemme fordi jeg studerer 

Såh ja. Jeg læser om morgen også skriver han ansøgninger om eftermiddagen

Anmeld Citér

7. januar 2021

Cirkeline87

Med fare for at værre lyseslukker tro jeg vi skal hen til marts før der blev åben igen  håber ikke jeg for ret 

Anmeld Citér

7. januar 2021

FruStolpe

CKJ skriver:

Hello ude i stuerne, 

Tror - Nej

Men jeg håber snart at 0-4 kan komme i skole. Jeg studerer hjemmefra, og jeg er i skole fra 8-14.30 og bagefter skal jeg hjælpe pigerne med deres skole. Så skal jeg læse lektier og samtidig nå alle de alm huslige ting. 

Det er jo en 16 timers arbejdsdag  Så jeg krydser alt hvad jeg kan for at de snart må komme tilbage 

Anmeld Citér

7. januar 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ
Cirkeline87 skriver:

Med fare for at værre lyseslukker tro jeg vi skal hen til marts før der blev åben igen  håber ikke jeg for ret 

Også med skolerne?!

Anmeld Citér

7. januar 2021

Cirkeline87

CKJ skriver:

Også med skolerne?!

Som jeg skrive håber jeg ikke at jeg for ret man ja mente også skoler

Anmeld Citér

7. januar 2021

Mort3

Jeg tror ikke, at der bliver åbnet foreløbigt. Jeg tror, at vi skal forbi februar, måske endda også marts.

Jeg er selv hjemsendt, da jeg arbejder i butik. Dog er vi i denne uge kaldt ind for at lave status. Så er på arbejde fra 10 til 16 hver dag. Har 3 børn hjemme, en på 17, som går på HHX en i 4. Klasse og en i 3. Klasse. De klarer sig selv mens jeg er på job, har ikke andre muligheder. Min mand arbejder som normalt og er værk fra mandag til og med torsdag.

De sørger selv for at lave de lektier, som de selv kan finde ud af og så hjælper jeg dem, hvis der er noget, de ikke har kunnet løse selv. Den ene har fået en kompendiet at lave noget i samt nogle hjemmesider de kan gå på. Ham i 4. Skl logge på Meet hver dg, hvor de gennemgår noget sammen og så også har opgaver.

Det fungerer ret godt. Der er Ca. 2 timers skole for dem hver i alt om dagen.

Glæder mig så meget til, at de kommer i skole igen til deres kammerater, læring, lærer osv. 

God lockdown derude ❤️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.