Kan i se streg nr to???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2009

Mira0911

En streg er en streg... så tillykke... :O)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

LineD

MariaE skriver:

Jo, hvis man aflæser en test for sent kan den sagtens vise en svag ekstra streg...det har utalleige piger i mine baby forums oplevet + mig selv for nogle år siden.Det er ekstra farve der kan lægge sig i teststregen og svagt give antydning af en ekstra streg der IKKE er en graviditet...

Men i øvrigt ser den ud til at være ok positiv

Jeps oplevede jeg også, at der kom en ekstra streg efter testperioden på de 5 min...

----

Til ano: Jeg vil ikke tro på den , før den er taget med morgenurin og aflæst inden for tidsperioden der står i indlægssedlen.

Anmeld

26. oktober 2009

dorthemus

Hvor er det skønt for dig...den bedste streg i verden

Stort tillykke

Anmeld

26. oktober 2009

Ina33

Heidi-Godsk skriver:

Den kan ikke blive falsk posetiv.. Det man kan risikere efter lang tid er at streg nummer 2 forsvinder og ikke omvendt.

Nu har jeg ikke læst hele tråden, så undskyld hvis jeg retter dig igen.

Men det er ikke korrekt. Testen kan sagtens vise falsk positiv (med en svag streg) efter mere end 5 min.!!!  Dette har jeg prøvet to gange. Altså jeg tog en test, efter 5 min. kun én synlig streg. Efter 10 min en svag nummer to streg. Men jeg var ikke gravid, og havde ikke været det....

Jeg spurgte min læge, og han sagde at de ofte oplevede, at folk fik en svag nummer to streg hvis de vnetede for længe, men at man altså ikke (nødvendigvis) er gravid.

Anmeld

26. oktober 2009

Pia.

Tillykke - Hvor er det bare dejligt...

Anmeld

26. oktober 2009

Ina33

Ja på din nummer to test er der vis ingen tvivl. Tillykke tillykke...

Anmeld

26. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Loppe skriver:

Nu har jeg ikke læst hele tråden, så undskyld hvis jeg retter dig igen.

Men det er ikke korrekt. Testen kan sagtens vise falsk positiv (med en svag streg) efter mere end 5 min.!!!  Dette har jeg prøvet to gange. Altså jeg tog en test, efter 5 min. kun én synlig streg. Efter 10 min en svag nummer to streg. Men jeg var ikke gravid, og havde ikke været det....

Jeg spurgte min læge, og han sagde at de ofte oplevede, at folk fik en svag nummer to streg hvis de vnetede for længe, men at man altså ikke (nødvendigvis) er gravid.

mine test ku læses op til 10min efter..

Anmeld

26. oktober 2009

LineD

Hovsa, havde ikke set du allerede havde taget en ny test

Tillykke med spiret

Anmeld

26. oktober 2009

Berg

Ihhhhh altså hvor dejligt. TILYKKE

Anmeld

26. oktober 2009

Pia

Nu har jeg ikke læst alle svar..

Men jeg ville ikke stole på en test, hvor streg nummer to er så svag og først er kommet efter de 5 min..

Kan godt se der er nogen der skriver at man ikke kan teste falsk positiv..

Det må jeg så lige rette og sige man godt kan..Jeg har ikke mindre end 4 gange teste falsk positiv. og anden streg er altså komme frem med det samme..

Har forhørt mig på 3 forskellige apoteker og de siger også at man godt kan teste falsk positiv.

samtidig er det meget vigtig at man læser resultatet inden for 5 min. For en test der har vist negavtiv kan godt blive positiv, når den har ligget længere end 10 min.

Utroligt at noget man gerne vil stole på kan være så usikkert, men det kan det altså.

Men krydser da finger for dig at den er der..

Kh PIa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.