Kan i se streg nr to???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2009

Anonym trådstarter

Heidi-Godsk skriver:

Den kan ikke blive falsk posetiv.. Det man kan risikere efter lang tid er at streg nummer 2 forsvinder og ikke omvendt.

III hvor er jeg altså glad for du skriver det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

FrkT

Ja, den er god nok!

Men for at være på den sikre side, så ville jeg lige tage en ny test i morgen med morgenurin, så skulle den gerne blive mere tydelig og også gerne dukke op lidt før!

Men tør godt at sige stort TILLYKKE!      

Og kom så lige frit frem, hvem gemmer sig bag ano?????

Anmeld

25. oktober 2009

Muffinmus

Den kan ikke blive falsk posetiv.. Det man kan risikere efter lang tid er at streg nummer 2 forsvinder og ikke omvendt.

Jo, hvis man aflæser en test for sent kan den sagtens vise en svag ekstra streg...det har utalleige piger i mine baby forums oplevet + mig selv for nogle år siden.Det er ekstra farve der kan lægge sig i teststregen og svagt give antydning af en ekstra streg der IKKE er en graviditet...

Men i øvrigt ser den ud til at være ok positiv

Anmeld

25. oktober 2009

Anonym trådstarter

Nå men jeg tør i hvert fald heller ikke selv tro på det. Jeg tester igen i morgen tidligt, som også er min rigtige test dag. Har en clearblue test og de skulle være ret godt. 

Anmeld

25. oktober 2009

Lone Jakobsen

vil også sige tillykke.... der er klart en ekstra streg

Anmeld

25. oktober 2009

Berg

Tror også den er der, prøv igen i morgen (morgenurin er mere koncentreret)

Anmeld

25. oktober 2009

Mormilla

Helt klart to streger! Tillykke

Anmeld

25. oktober 2009

Rikkemor89

Jeg ville oss sige a der er to (: & ville oss lige sige tillykke (:

Anmeld

25. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

Tro den erder selvom man siger indenfor 10 min af man skal aflæse den men tog en test som din med min datter på 28 dagen og steg var der efter 12 min og jeg var gravid...

Jeg ville dog for af være 99,9 % sikke tag en ny test her en af dagen og med morgen urin..

xxxxxxxx finger for den er der og tør godt sige TILLYKKEEEEE .Mvh Henriette 32+2

Anmeld

25. oktober 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Jeamou skriver:

Njah, tror ikke den er der. Efter 10 min kan man risikere at testen er falsk positiv. Det korrekte resultat skal dukke op inden for 5 min...

det gør det ikke altid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.