Kan i se streg nr to???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2009

lsvendsen

Anonym skriver:

Nå så kom der 2 tydlige streger. Ja nu tør jeg godt sige at jeg er gravid Det er er krydset der viser at man er gravid

ER det ikke bare fantastisk??

Sikke en måde at starte dagen på....

Kæmpe tillykke herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

Anne85

Jubiiii.... tillykke, tillykke

Anmeld

26. oktober 2009

DianaMalou

jeg mener bestemt os at den ik kan være falsk positiv .. men kan godt være falskt negativ .. mange gange tillykke med at der nu vokser en lille spire i mavsen på dig smiler ..

Anmeld

26. oktober 2009

Mca<3

Ihh tillykke ,,, Hvem er du   Nysgerrig altsåå..

Anmeld

26. oktober 2009

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg mener at have læst på netdoktor, at en test godt kan være falsk positiv hvis man har taget testen før si forventede mens.

Men håber for dig, at du er gravid - det er jo helt fantastisk med sådan en nyt lille liv i mavsen

Jeg fandt selv ud af i lørdags, at jeg var gravid (igen), og skal til lægen om 15 min. for at få fastlagt hvor langt jeg egentligt er henne. Det bliver så spændende, håber alt er som det skal være.

Anmeld

26. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

den er der... min kom også først efter 12 min, fordi den ikke var så tydelig...

STORT tillykke....

Anmeld

26. oktober 2009

LouiseNielsen

Stort tillykke med graviditeten og den lille spir i din mave.... Det er en fantastisk ting!

Kram fra Louise 16+2

Anmeld

26. oktober 2009

Anonym trådstarter

Mathildesmor skriver:

Jeg mener at have læst på netdoktor, at en test godt kan være falsk positiv hvis man har taget testen før si forventede mens.

Men håber for dig, at du er gravid - det er jo helt fantastisk med sådan en nyt lille liv i mavsen

Jeg fandt selv ud af i lørdags, at jeg var gravid (igen), og skal til lægen om 15 min. for at få fastlagt hvor langt jeg egentligt er henne. Det bliver så spændende, håber alt er som det skal være.

Det er i dag jeg skulle have haft min mens. Så testen i dag skulle være god nok

Anmeld

26. oktober 2009

Hjaltesmor

Jeg tog 3 test med en meget svag anden streg, så jeg ringede til lægen og spurgte, om jeg kunne komme op til ham og få det bekræftet. Han sagde, at det var der ingen grund til, for en graviditetstest kan aldrig være falsk positiv og ligegyldigt, hvor svag den anden streg er, så er testen positiv, hvis den er der. Så stort tillykke til mig, og vi ses ved første lægeundersøgelse ved 10 uger, sagde han.

Det er snart 11 måneder siden, og jeg har en lille dreng sovende ved siden af mig nu, så den var altså god nok.

Så stort tillykke med dine to streger! Tydlige eller ej.

Anmeld

26. oktober 2009

siw84

stort tillykke med maven og den lille spire du kan se frm til nogle skønne uger..

hilsen siw 22+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.