Kan i se streg nr to???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2009

luckas-mor

jeg tog to forskellige tests og begge mine så sån derud.. og jeg må sige det var ret positivt resultat.. men ellers snak med lægen

knus natascha 28+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

SaNiNa

Tillykke

Anmeld

25. november 2009

Anonym trådstarter

jeg tog to forskellige tests og begge mine så sån derud.. og jeg må sige det var ret positivt resultat.. men ellers snak med lægen

knus natascha 28+2

Jo jo de er gode nok er nu 8+3 så gravid er jeg da  Har også set den lille stump og hørt hjertelyd

sbs78

Anmeld

25. november 2009

luckas-mor

Anonym skriver:

Jo jo de er gode nok er nu 8+3 så gravid er jeg da  Har også set den lille stump og hørt hjertelyd

sbs78

dejligt den første test jeg to ku man oss se en mega utydlig streg men tænkte naarrj der er ikk noget der,, et par uger efter to jeg alligevel 2 nye og så måtte jeg forhøre mig hos nogen der vidste lidt om det for jeg havde jo ikk forstand p å det, men her sidderr jeg så 20 kg sener

ET KÆÆÆMPE STORT TILLYKKE HERFRA

kram natascha

Anmeld

25. november 2009

Mist

Anonym skriver:

III hvor er jeg altså glad for du skriver det

Jeg ser os svagt 2 streger.. Og vil sige jeg havde lidt det samme med nr. 2 jeg ventede, den var rigtig længe om at vise streg nr. 2 og den var os meget svag, og det samme med nr. 3 jeg venter nu, der var begge teste os meget svage, men den var god nok..

Ring til din læge og få det bekræftet af hende/ham, så du ikke er i tvivl.

men tillykke med det hele vil nemlig os sige den er god nok..

Held & Lykke..

Maria 35+4

Anmeld

29. november 2009

-Milla-

Hej.

Spændende lige at se dit spørgsmål og læse alle svarene.

Jeg oplevede det samme igår morges, da jeg testede.

Skulle til fest om aftenen, så ville lige teste for at se om jeg kunne drikke alkohol eller ej.

Troede den var negativ, men pludselig efter lidt tid opdagede jeg også en lidt synlig streg, men vidste heller ikke om den kunne være positiv, da jeg ikke vidste hvor lang tid der var gået.

Tog en ny test senere om eftermiddagen, som var negativ.

Så jeg er spændt på imorgen tidlig når jeg skal teste igen, for har hørt om to, som har oplevet lignende og var gravide.

Krydser fingre for dig.

God søndag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.