Afslag på julehjælp :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Det har intet med dig at gøre og siger heller ikke du lyver. Jeg forstår bare ikke hvorfor folk slet ikke er kritiske over for en anonym oprettet debat 

Siger personen det gemmer sig bag en anonymitet. 

Nu et jeg en af dem der har valgt at hjælpe ts og hun har skrevet til mig i pb. Og endda helt uden at jeg har spurgt har hun fortalt mig sin historie selvom hun slet ikke behøvede at gøre det. 
Og hendes historie smider man ikke bare op i et offentligt Forum og netop derfor benytter sig af anonym funktionen. Men at sidde og kalde folk naive overfor anonyme opslag som dette osv og gemme sig bag om selvsamme anonym funktion. Det er ikke alene lavt det er direkte dobbeltmoralsk !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det har intet med dig at gøre og siger heller ikke du lyver. Jeg forstår bare ikke hvorfor folk slet ikke er kritiske over for en anonym oprettet debat 

Måske folk ikke vil udstille sig selv hvis det ikke var rigtigt. Jeg sys hvertfald det er yderst pinligt

Anmeld

7. december 2020

Anonym

AnoMor skriver:

Siger personen det gemmer sig bag en anonymitet. 

Nu et jeg en af dem der har valgt at hjælpe ts og hun har skrevet til mig i pb. Og endda helt uden at jeg har spurgt har hun fortalt mig sin historie selvom hun slet ikke behøvede at gøre det. 
Og hendes historie smider man ikke bare op i et offentligt Forum og netop derfor benytter sig af anonym funktionen. Men at sidde og kalde folk naive overfor anonyme opslag som dette osv og gemme sig bag om selvsamme anonym funktion. Det er ikke alene lavt det er direkte dobbeltmoralsk !

Nu er det jo ikke mig der tikker om penge/gaver, så det er da ligemeget om jeg er anonym eller ej?

Anmeld

7. december 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nu er det jo ikke mig der tikker om penge/gaver, så det er da ligemeget om jeg er anonym eller ej?

Det har jeg altså heller ikke gjort! Jeg spurgte i forhold til julehjælp

Anmeld

7. december 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Ts har ikk på nogen tidspunkt tigget eller bedt nogen herinde om gaver. Hun skriver et opslag i frustration og vi er så nogen der af LYST gerne vil hjælpe hende. 

og nej. Ikke når man angriber andre på den måde. Så stå ved hvem du er i stedet. 

Anmeld

7. december 2020

Anonym

AnoMor skriver:

Ts har ikk på nogen tidspunkt tigget eller bedt nogen herinde om gaver. Hun skriver et opslag i frustration og vi er så nogen der af LYST gerne vil hjælpe hende. 

og nej. Ikke når man angriber andre på den måde. Så stå ved hvem du er i stedet. 

Ikke direkte, men hvis folk har bare lidt kendskab til de andre år, ved man godt at der kommer nogle (efter min mening) naive og godtroende mennesker og tilbyder en masse ting hvis man opretter lignende debat

Anmeld

7. december 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Ikke direkte, men hvis folk har bare lidt kendskab til de andre år, ved man godt at der kommer nogle (efter min mening) naive og godtroende mennesker og tilbyder en masse ting hvis man opretter lignende debat

Så scroll videre og lad folk være naive i dine øjne. Så kan du have det bedre nede i mavsen 

Anmeld

7. december 2020

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Altså nu spørger jeg bare helt ligeud om folk er naive herinde ?

Det sker hvert år at anonyme bruger opretter sådan en tråd her, har i overvejet at personen har nok og blot vil have mere ?

I aner intet om personen bag, men tror blindt på det? 

Selv hvis det var tilfældet... og hvad så? Skal man stoppe med at hjælpe andre fordi der er en lille procentdel som snyder? Derudover handler det indtil videre om aflagt legetøj. Hvis det er snyd så får personen lidt ekstra legetøj, hvis det er sandt så har du potentielt gjort julen meget bedre for en anden familie. 

Anmeld

7. december 2020

Abracadabra

Anonym skriver:

Jeg sidder hvert år (som den gamle gnavne kyniker, jeg er) og tænker det samme: At der godt nok er mange godtroende fjolser, der bliver snydt... Og så går der et par minutter, og så GLÆDER jeg mig over, at der stadig er godtroende fjolser, der tror på det bedste i deres medmennesker... Så er verden nok ikke helt af helvede til alligevel. 

Jeg sender stadig penge til mødrehjælpen og til UNICEF og til børnebyerne (fordi jeg vil støtte institutioner fremfor enkeltpersoner), men hvor er det GODT, at der findes gode folk herinde, som vil sende brandbiler og Lego til fremmede børn. Det giver mig tro på fremtiden. 

Glædelig jul til jer alle. 

Anmeld

8. december 2020

Anonym

"Næstekærlighed og sammenhold" på facebook. Prøv den! Jeg oplever kun positive historier derfra..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.