Afslag på julehjælp :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2020

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Jeg ved ikke noget om det. Men kan du mon snakke med jeres kommune? Jeg ved at der er mange grupper på FB med mulighed for at få og donere mad og i den dur.

Igennem vores sagsbehandler eller hvad mener du ?

jeg har opslag i de forskellige hjælpe gruppe nær hvor vi bor, og krydser finger for nogle melder sig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2020

AnoMor

Anonym skriver:

jeg har opslag i de forskellige hjælpe gruppe nær hvor vi bor, og krydser finger for nogle melder sig 

Der er en facebook gruppe der hedder næstekærlighed og sammenhold. Hvis du ikk allerede har søgt der så prøv. Der er så mange hjælpsomme mennesker derinde. 

Hvad interesserer den yngste sig for? Måske min søn har noget han ikke bruger mere han kan overtage

Anmeld

7. december 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Der er en facebook gruppe der hedder næstekærlighed og sammenhold. Hvis du ikk allerede har søgt der så prøv. Der er så mange hjælpsomme mennesker derinde. 

Hvad interesserer den yngste sig for? Måske min søn har noget han ikke bruger mere han kan overtage

Den kender jeg ikke, jeg prøver 

han er slet ikke krævende, men særligt glad for paw patrol, maskiner, superhelte og sådan. 

hvor er du sød 

Anmeld

7. december 2020

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Ja måske, hvis en af jer er på offentlig ydelse.?

Anmeld

7. december 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Den kender jeg ikke, jeg prøver 

han er slet ikke krævende, men særligt glad for paw patrol, maskiner, superhelte og sådan. 

hvor er du sød 

Han har en stor bil, en chase med bil og en skraldevogn med lyde. Kan det have interesse?  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. december 2020

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Ja måske, hvis en af jer er på offentlig ydelse.?

Det er jeg pga vores ældste barns handicap 

det vil jeg prøve 

Anmeld

7. december 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Han har en stor bil, en chase med bil og en skraldevogn med lyde. Kan det have interesse?  

Årh hvor fint! Det ville han helt sikkert elske 

Anmeld

7. december 2020

Anonym

Det gør mig både ked af det og sur og læse i har får afslag samtid med en andre herind har får ja til julehjælp som er i tvivl om hun skal sige nej til at modtage selvom hun har spar op til julen det er på inden måde fair håber i finder en løsningen så i kan får en god jul

Anmeld

7. december 2020

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984
Anonym skriver:

Hold op hvor er du bare sød!

det vil vi rigtig rigtig gerne tage imod, årh hvor er du sød! 

Vil du ikke sende min en privat besked, så sørger jeg for at det kommer afsted mod jer. 

Anmeld

7. december 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det gør mig både ked af det og sur og læse i har får afslag samtid med en andre herind har får ja til julehjælp som er i tvivl om hun skal sige nej til at modtage selvom hun har spar op til julen det er på inden måde fair håber i finder en løsningen så i kan får en god jul

Det håber jeg også .. 

ja det er ikke altid fair fordelt.. vi har simpelthen ikke råd til at spare op, min kæreste er faldt meget i løn, og går til fys hver uge hvilke er rigtig dyrt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.