Afslag på julehjælp :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Årh hvor fint! Det ville han helt sikkert elske 

Send mig en privat besked med adresse, mail og tlf nr. så kommer det afsted i morgen med dao  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2020

Anonym trådstarter

Gæsten1984 skriver:

Vil du ikke sende min en privat besked, så sørger jeg for at det kommer afsted mod jer. 

Sender med det samme 

Anmeld

7. december 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Send mig en privat besked med adresse, mail og tlf nr. så kommer det afsted i morgen med dao  

Sender med det samme 

Anmeld

7. december 2020

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Jeps, vi er desværre en af dem der har fået afslag på julehjælp 

jeg ved ikke hvad vi skal gøre nu, vi havde kun søgt et sted fordi man jo kun må modtage en. Jeg har ansøgt ved mødrehjælpen, og afventer svar der.

jeg har forsøgt i hjælpegrupper på facebook med uden ret meget held  

min kæreste har været sygemeldt 6 mdr, pga varrige men fra arbejdsskade.

jeg ved ikke mit levende råd, vores ene lille dreng har også fødselsdag inden jul, og vi har endnu ikke købt julegave til vores ældste, og julemaden, ja det bliver nok også et problem.

jeg er så flov! Men er der nogle der ved hvor man kan søge julehjælp mere ud over mødrehjælpen ?

Øv altså. 

Men hvordan kan du vide i har fået afslag kan se at ansøgningsfristen er den 11 december og man først får besked den 22 december om man får julehjælp hos mødrehjælpen 

Anmeld

7. december 2020

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Øv altså. 

Men hvordan kan du vide i har fået afslag kan se at ansøgningsfristen er den 11 december og man først får besked den 22 december om man får julehjælp hos mødrehjælpen 

Vi har søgt hos blå kors og fået afslag. Derfor har jeg søgt hos mødrehjælpen og håber det kan lde sig gøre der 

Anmeld

7. december 2020

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Vi har søgt hos blå kors og fået afslag. Derfor har jeg søgt hos mødrehjælpen og håber det kan lde sig gøre der 

Okay  for at i får den syntes godt nok osse det er sent først at få besked 2 dage før jul 

Anmeld

7. december 2020

Anonym

Altså nu spørger jeg bare helt ligeud om folk er naive herinde ?

Det sker hvert år at anonyme bruger opretter sådan en tråd her, har i overvejet at personen har nok og blot vil have mere ?

I aner intet om personen bag, men tror blindt på det? 

Anmeld

7. december 2020

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Okay  for at i får den syntes godt nok osse det er sent først at få besked 2 dage før jul 

Det sys jeg bestemt også.

Anmeld

7. december 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Altså nu spørger jeg bare helt ligeud om folk er naive herinde ?

Det sker hvert år at anonyme bruger opretter sådan en tråd her, har i overvejet at personen har nok og blot vil have mere ?

I aner intet om personen bag, men tror blindt på det? 

Wow hvor er du tarvelig. Jamen, du er da velkommen til at træde ud af det anonyme så kan jeg da godt vedsende dokumentation på hvorfor vi står hvor vi gør, samt at vi har fået afslag. 

Hvor gør det mig ked af at du skriver sådan.

Anmeld

7. december 2020

Anonym

Anonym skriver:

Wow hvor er du tarvelig. Jamen, du er da velkommen til at træde ud af det anonyme så kan jeg da godt vedsende dokumentation på hvorfor vi står hvor vi gør, samt at vi har fået afslag. 

Hvor gør det mig ked af at du skriver sådan.

Det har intet med dig at gøre og siger heller ikke du lyver. Jeg forstår bare ikke hvorfor folk slet ikke er kritiske over for en anonym oprettet debat 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.