Temperamentsfuld kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2020

Anonym

Kære trådstarter, gå bare gå.. jeg har stået i samme situation, det startede med en gang.. også begyndte det med at bliver hvergang vi skændes, det startede først med en lussing, til sidst endte jeg ud med en hel blå mærker på hele kroppen af alt det tæsk. Tro mig gå før det forsent kram����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2020

Snoopy77

Anonym skriver:

Jeg har været udsat for psykisk vold. Husk lige det kan godt være manden mener de ikke har gjort noget. Men det har de. Min eksmand kan slet ikke forstå han gør ngort forkert. Siger til andre det er mig som galt på den. Men nu er det jo ikke mig som har svinet ham til og kaldt ham for en dårlig far. Sagt han ikke tager ansvar og at børnene lider under mine valg osv osv. Samtidig med han altid gav mig dårlig samvittighed og han aldrig kunne sige undskyld i vores forhold var sur på mig i flere dage og nærmest forventede jeg skulle sige undskyld selvom det var ham der var helt gal på den. Så nogen gange tror jeg at man skal passe på med at tage parti og sige man kender mange..psykisk vold er meget hårdt og har ødelagt min selvværd efter for mange år.. 

Det lyder fuldstændig som min ex 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.