I har fuldstændig ret. Desværre også ret i, at det næsten er lykkes ham at negligere det til, at det ikke er noget. Det var meget ydmygende, jeg kan stadig ikke holde ud at han er i nærheden af mig. Og jeg forstår stadig ikke helt at det skete og hvor alvorligt det efterhånden er. Jeg har også tænkt på om der var sket mere, hvis ikke vores søn havde været der. Hvis jeg vidste det aldrig skete igen, kunne jeg tilgive. Men min søn er der vigtigste i mit liv og jeg kan ikke risikere at han mister besindelsen og det går ud over ham. Ja det har det allerede gjort faktisk, han reagerede meget på det. Det er så pinligt og det bliver meget svært at fortælle det til nogen.
Kære du.
Det du beskriver der, er starten på min historie.
Starten på volden, negligeringen, skammen, angsten osv. Min historie fortsætter desværre 10 år endnu, før jeg en dag forstår, hvor slemt det står til.
Jeg håber inderligt, at du ikke skal igennem det samme. det er ikke nemt at gå fra faren til ens barn og kan forstå din tvivl, når han ikke selv mener situationen har været alvorlig.
Men lad mig fortælle dig dette. Du bliver gradvist så psykisk nedbrudt, at du ikke selv ser hvordan volden eskalerer. Du kan ende i en situation, hvor du bliver tæsket og selv der være i tvivl om hvorvidt det nu alligevel er så slemt, om det måske også var din egen skyld og hvor det at man har været i det så længe, gør at man synes det er pinligt at skulle bryde ud af. mine børn voksede op og var bange for deres far. Lad ikke din søn gøre det.
Jeg maler måske fanden på væggen, men jeg er oprigtigt bekymret for om du ender i en spiral, der kun gør det svære at bryde jeres forhold.
Anmeld
Citér