Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SANIE89 skriver: Først tillykke med dagen i går Dernæst jeg er også meget alene, med min datter på 2, hvor gamle er dit/dine børn? Jeg har dog lidt familie jeg ser men den er ikke stor. Det må være forfærdeligt slet ingen at have
Først tillykke med dagen i går
Dernæst jeg er også meget alene, med min datter på 2, hvor gamle er dit/dine børn?
Jeg har dog lidt familie jeg ser men den er ikke stor. Det må være forfærdeligt slet ingen at have
Tusind tak
de er 2,4,6.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Tusind tak de er 2,4,6.
Hvor bor du henne sådan mere præcist
Hvis du ønsker måske en venskab hvis kemi osv er der så må du gerne skrive privat til mig. Jeg kan desværre ikke til dig jeg bor i Vejle.
SANIE89 skriver: Hvor bor du henne sådan mere præcist Hvis du ønsker måske en venskab hvis kemi osv er der så må du gerne skrive privat til mig. Jeg kan desværre ikke til dig jeg bor i Vejle.
Jeg bor i Fredericia. Tusind tak, kan godt være jeg skriver til dig senere
Janey skriver: Nej det er i Vejle-Kolding området. Noget af det nordligste i region Sydjylland
Nej det er i Vejle-Kolding området. Noget af det nordligste i region Sydjylland
Nåh øv, ellers havde jeg gerne kommet med en kage.. men jeg er virkelig ikke særlig geografisk
Nogensmor90 skriver: Nåh øv, ellers havde jeg gerne kommet med en kage.. men jeg er virkelig ikke særlig geografisk
Ej hvor er du sød. Det er tanken der tæller
Åh altså - stakkels du! Kæmpe stort tillykke med din fødselsdag / og tak for det dejlige vejr :-)
jeg ville gerne ha kommet med en lille gave eller kage eller en blomst til dig. Det fortjener alle mødre! Men istedet får du en visuel
CKJ skriver: Åh altså - stakkels du! Kæmpe stort tillykke med din fødselsdag / og tak for det dejlige vejr :-) jeg ville gerne ha kommet med en lille gave eller kage eller en blomst til dig. Det fortjener alle mødre! Men istedet får du en visuel
Virkelig mange tusind tak
Anonym skriver: Jeg bor i Fredericia. Tusind tak, kan godt være jeg skriver til dig senere
Du skal være velkommen. Jeg har boet i Fredericia indtil for 3 mdr siden min datter gik i gades gård hvis du kender den og måske selv har børn der.
SANIE89 skriver: Du skal være velkommen. Jeg har boet i Fredericia indtil for 3 mdr siden min datter gik i gades gård hvis du kender den og måske selv har børn der.
Jeg har hørt om den, mine går dog ikke der. De gik i kløverløkken, jeg har dog lige taget dem ud derfra.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128