Fødselsdag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2020

Girafmor

Tillykke med fødselsdagen!

Jeg kom til at tænke på noget, som jeg håber kan være en trøst:

Du er jo heldigvis ved at skabe dig din egen familie - og tænk på at når dine børn bliver større, kan I sammen gøre noget ud af fødselsdage, og lave nye fødselsdagstraditioner sammen..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2020

Anonym trådstarter

Girafmor skriver:

Tillykke med fødselsdagen!

Jeg kom til at tænke på noget, som jeg håber kan være en trøst:

Du er jo heldigvis ved at skabe dig din egen familie - og tænk på at når dine børn bliver større, kan I sammen gøre noget ud af fødselsdage, og lave nye fødselsdagstraditioner sammen..

Tusind tak 

jeg gør det ihvertfald så godt jeg kan, men det er bare så trist at der aldrig er nogen at invitere, ej heller når børnene har fødselsdag. Det er trist at tænke på vi har en familie der er komplet ligeglade med os 

Anmeld Citér

14. november 2020

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Stort tillykke 

Anmeld Citér

14. november 2020

Anonym trådstarter

SØS skriver:

Stort tillykke 

Tusind tak

Anmeld Citér

14. november 2020

AnoMor

Stort tillykke med fødselsdagen herfra 

Anmeld Citér

14. november 2020

KmLarsen1

Profilbillede for KmLarsen1

Tillykke med fødselsdagen!!

Vejret er skønt her hvor jeg er, det håber jeg også at det er hos dig!

Anmeld Citér

14. november 2020

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Tusind tak 

jeg gør det ihvertfald så godt jeg kan, men det er bare så trist at der aldrig er nogen at invitere, ej heller når børnene har fødselsdag. Det er trist at tænke på vi har en familie der er komplet ligeglade med os 

Først: Kæmpestort tillykke 

HAR du familie? - som du ikke ser? Du skrev først, at du ingen havde? Er alle broer brændt? 

Anmeld Citér

14. november 2020

Anonym

Først kæmpe tillykke med din fødselsdag. 

Har du en famile som du aldrig ser? Hvad med faren til børnene? Er han ikke ved jeres side? 

Ved godt at din sitation ikke helt som min. Men min egen famile har jeg desværre intet kontakt til, så min mands famile og generelt føler jeg at jeg har min egen lille famille som bestå af mig og min mand og vores fælles børn. men alligvelet griber insomheden fat i mig nogle gange også bliver jeg ked af det indeni

Anmeld Citér

14. november 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Først kæmpe tillykke med din fødselsdag. 

Har du en famile som du aldrig ser? Hvad med faren til børnene? Er han ikke ved jeres side? 

Ved godt at din sitation ikke helt som min. Men min egen famile har jeg desværre intet kontakt til, så min mands famile og generelt føler jeg at jeg har min egen lille famille som bestå af mig og min mand og vores fælles børn. men alligvelet griber insomheden fat i mig nogle gange også bliver jeg ked af det indeni

Jeg er alene. Faren har en ny kæreste som han kun interessere sig for. 

Anmeld Citér

14. november 2020

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Først: Kæmpestort tillykke 

HAR du familie? - som du ikke ser? Du skrev først, at du ingen havde? Er alle broer brændt? 

Det er lidt det samme synes jeg . Alle har jo en familie . Men jeg har ingen kontakt til dem. Overhovedet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.