Fødselsdag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.872 visninger
38 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. november 2020

Anonym trådstarter

Det her opslag er intet andet end piv fra min side. Og det beklager jeg! Jeg har fødselsdag idag, og selvom jeg ikke rigtig går op i det så påvirker det mig alligevel at jeg ingen familie. Ingen fejring, ingen der kommer forbi og ønsker tillykke. Hele min barndom er jeg vokset op uden at blive fejret. Gaver er ikke noget der nogensinde har været prioritet op igennem min opvækst. Bevares jeg er voksen nu, men er det ikke okay at være ked af det? Det er jeg ihvertfald. 
Jeg har børn, de er dog så små at de ikke forstår det. 

Det er bare på alle måder en trist dag. Jeg har en enkelt veninde som for nylig selv havde fødselsdag, jeg gjorde alt for at give hende en god dag med alt hvad der høre til. Hun fortalte mig igår at de desværre ikke kommer forbi idag da de hellere vil lave noget andet idag. Det acceptere jeg selvfølgelig, men det gør lidt (meget) ondt. 

For nylig fik jeg en ny diagnose hvor den  medicinske behandling er dyr, så derfor er kage og andet hygge sparet væk. Til Januar vil jeg prioritere at købe mig selv en sen fødselsdagsgave. 

Er der andre der har det som jeg har det? Eller skal jeg bare tage mig sammen og lade være med at pive?

Hvis du læste med så langt, så tak for det og rigtig god dag til jer allesammen Det hjalp en lille smule at få lettet mit hjerte.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2020

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

Det her opslag er intet andet end piv fra min side. Og det beklager jeg! Jeg har fødselsdag idag, og selvom jeg ikke rigtig går op i det så påvirker det mig alligevel at jeg ingen familie. Ingen fejring, ingen der kommer forbi og ønsker tillykke. Hele min barndom er jeg vokset op uden at blive fejret. Gaver er ikke noget der nogensinde har været prioritet op igennem min opvækst. Bevares jeg er voksen nu, men er det ikke okay at være ked af det? Det er jeg ihvertfald. 
Jeg har børn, de er dog så små at de ikke forstår det. 

Det er bare på alle måder en trist dag. Jeg har en enkelt veninde som for nylig selv havde fødselsdag, jeg gjorde alt for at give hende en god dag med alt hvad der høre til. Hun fortalte mig igår at de desværre ikke kommer forbi idag da de hellere vil lave noget andet idag. Det acceptere jeg selvfølgelig, men det gør lidt (meget) ondt. 

For nylig fik jeg en ny diagnose hvor den  medicinske behandling er dyr, så derfor er kage og andet hygge sparet væk. Til Januar vil jeg prioritere at købe mig selv en sen fødselsdagsgave. 

Er der andre der har det som jeg har det? Eller skal jeg bare tage mig sammen og lade være med at pive?

Hvis du læste med så langt, så tak for det og rigtig god dag til jer allesammen Det hjalp en lille smule at få lettet mit hjerte.

Dine følelser kan ingen tage fra dig...

Har du ingen mand?

Jeg ønsker dig ihvertfald stort tillykke med dagen...

Knus fra Mette

Anmeld Citér

14. november 2020

drabo

Profilbillede for drabo

Knus og tillykke.

det er helt ok at blive trist når der ikke er nogen til st fejre ens mærkedage for/med en.

Anmeld Citér

14. november 2020

Anonym trådstarter

MVM skriver:

Dine følelser kan ingen tage fra dig...

Har du ingen mand?

Jeg ønsker dig ihvertfald stort tillykke med dagen...

Knus fra Mette

Jeg er alene. 
Og tusind tak

Anmeld Citér

14. november 2020

Anonym trådstarter

drabo skriver:

Knus og tillykke.

det er helt ok at blive trist når der ikke er nogen til st fejre ens mærkedage for/med en.

Tusind tak

Anmeld Citér

14. november 2020

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Stort tillykke med fødselsdagen herfra 

Anmeld Citér

14. november 2020

Janet1989

Jeg vil bare ønske dig rigtig stort tillykke med fødselsdagen - ja, intet er som normalt for tiden og måske kan man føle sig mere ensom pga alt det her corona ..

men jeg vil næsten garanterer at der er lys for enden af tunnellen jeg fyldte selv 31 år her i starten af november, havde dog de nærmest på besøg, men flere af gæsterne aflyste selv, fordi “det kunne jo være” (at en havde corona) 

Må jeg spørge hvor du bor henne? ��

Anmeld Citér

14. november 2020

Anonym trådstarter

Janet1989 skriver:

Jeg vil bare ønske dig rigtig stort tillykke med fødselsdagen - ja, intet er som normalt for tiden og måske kan man føle sig mere ensom pga alt det her corona ..

men jeg vil næsten garanterer at der er lys for enden af tunnellen jeg fyldte selv 31 år her i starten af november, havde dog de nærmest på besøg, men flere af gæsterne aflyste selv, fordi “det kunne jo være” (at en havde corona) 

Må jeg spørge hvor du bor henne? ��

Corona eller ej, jeg har ingen familie. Desværre jeg bor i trekantsområdet. 

Anmeld Citér

14. november 2020

Rockertand

STORT TILLYKKE 

Anmeld Citér

14. november 2020

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

STORT TILLYKKE 

Tusind tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.