Fødselsdag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2020

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Det er lidt det samme synes jeg . Alle har jo en familie . Men jeg har ingen kontakt til dem. Overhovedet. 

Ja, alle har en familie, men det er jo individuelt, om den består af nære eller fjerne medlemmer. Om det er forældre og/eller søskende, man faktisk har, men ingen kontakt har til, eller om man kun - som fx min mand - har fætre og kusiner tilbage. 
Har man fx forældre/søskende, men ingen kontakt til dem, er det, set med mine øjne, mere alvorligt end at have mistet forbindelsen til fætre eller en onkel. Det er derfor, jeg spørger, om alle broer er brændt - om der faktisk er en søster eller en far derude, som du ville kunne få en vis kontakt med? 

Det er meget trist, uanset årsagen, når man absolut ingen familie har (kontakt til). Det har ingen fortjent at opleve. Det er nok derfor, jeg ikke kan lade være at tænke på, om der dog ikke er nogen, du ville kunne genetablere kontakten med? Min mand har et ret nært forhold til sine kusiner, bl.a. som et resultat af, at de netop er den nærmeste familie, der er tilbage. 

Jeg håber og ønsker for dig, at der bliver nogen til at fejre dig fremadrettet, udover dine børn. Om ikke familie, så måske nære venner og veninder - som du jo godt kan indvie i, at det er særligt ensomt at være alene netop på sin fødselsdag. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2020

Nogensmor90

Anonym skriver:

Corona eller ej, jeg har ingen familie. Desværre jeg bor i trekantsområdet. 

Er trekant området i Nordjylland?

Anmeld Citér

14. november 2020

Anonym

Puha kunne godt lyde som jeg. 

Jeg blev 30 i år. Min føzdag er kun blevet holdt med min bror han havede føzdag Juni og jeg i oktober. Min mor holdt den om sommer. (jeg er stor søster) Det stoppe da jeg blev 9 år. Så var jeg for stor til det. Også fordi jeg er en pige. Som førstefødt. Er jeg ret sikker på. 

Siden da har denne dag bare været mærkeligt for mig. Tror nok nu også det har noget med min mor oftest har sagt, at hun ønsket ikke at have fået mig... Hører den i hovedet... 

Jeg er gift nu og har børn og jeg går meget op i deres dag.

Min mand lavet god mad. Til os og vi hygget med det. 

Næste år tager jeg mig mod til at fortælle min mand (har kendt ham 12år) om jeg ønsker vi gør lidt noget ud af det. Ønsker at skebe gode minder sammen. 

Anmeld Citér

14. november 2020

EKAB

Profilbillede for EKAB

Et stort og varmt tillykke med fødselsdagen 

Anmeld Citér

14. november 2020

Janey

Profilbillede for Janey
Nogensmor90 skriver:

Nej det er i Vejle-Kolding området. Noget af det nordligste i region Sydjylland

Anmeld Citér

14. november 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er alene. Faren har en ny kæreste som han kun interessere sig for. 

Det gør mig meget ondt på dine vejne, da nogle af de ting du skriver kan jeg se mig selv i det.  Og som det lyder på dig så har du en famille som du desværre ikke har kontakt med er det rigtig forstået? 

Anmeld Citér

15. november 2020

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Først tillykke med dagen i går ��

Dernæst jeg er også meget alene, med min datter på 2, hvor gamle er dit/dine børn?

Jeg har dog lidt familie jeg ser men den er ikke stor. Det må være forfærdeligt slet ingen at have ��

Anmeld Citér

15. november 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det gør mig meget ondt på dine vejne, da nogle af de ting du skriver kan jeg se mig selv i det.  Og som det lyder på dig så har du en famille som du desværre ikke har kontakt med er det rigtig forstået? 

Det er helt rigtigt. 

Anmeld Citér

15. november 2020

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Ja, alle har en familie, men det er jo individuelt, om den består af nære eller fjerne medlemmer. Om det er forældre og/eller søskende, man faktisk har, men ingen kontakt har til, eller om man kun - som fx min mand - har fætre og kusiner tilbage. 
Har man fx forældre/søskende, men ingen kontakt til dem, er det, set med mine øjne, mere alvorligt end at have mistet forbindelsen til fætre eller en onkel. Det er derfor, jeg spørger, om alle broer er brændt - om der faktisk er en søster eller en far derude, som du ville kunne få en vis kontakt med? 

Det er meget trist, uanset årsagen, når man absolut ingen familie har (kontakt til). Det har ingen fortjent at opleve. Det er nok derfor, jeg ikke kan lade være at tænke på, om der dog ikke er nogen, du ville kunne genetablere kontakten med? Min mand har et ret nært forhold til sine kusiner, bl.a. som et resultat af, at de netop er den nærmeste familie, der er tilbage. 

Jeg håber og ønsker for dig, at der bliver nogen til at fejre dig fremadrettet, udover dine børn. Om ikke familie, så måske nære venner og veninder - som du jo godt kan indvie i, at det er særligt ensomt at være alene netop på sin fødselsdag. 

Det er både mor, far og søskende. Mine mostre, fætre mm har jeg heller ingen kontakt til. Det er trist. 

Anmeld Citér

15. november 2020

Anonym trådstarter

Nogensmor90 skriver:

Nej det er omkring Vejle/Kolding/Fredericia 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.