Hvad siger man? Eller tier man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2020

Anonym trådstarter

BAE skriver:

nej netop? hvad er det for et svar? 

At jeg vil heller ikke stille mig på bagbenene og lade være med at komme.. Det synes jeg er røvet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2020

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Hvad mener du med nej netop?

At jeg ikke vil "finde på andre planer" på dagen.

Anmeld Citér

20. oktober 2020

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Har du spurgt hende ?
Det kan jo godt være at hun har fået udtrykt sig forkert(eller bare lidt for hurtigt.. Det sker.. ) Hvor gammel er hun? 
Som andre siger, hvis I har ham fleksibelt, kan det være at hun ikke vidste at han var der, og at hun så ikke tog ham med i invitationen(ikke pænt gjort, men ja.), men jeg ville ikke stille mig på bagben og overveje at blive væk, på grund af en sætning.. Det synes jeg er lidt barnligt, Jeg ville sku være voksen nok, til at snakke med hende. Forklare hende at den sætning gjorde ondt... 

Snak nu med din søster i stedet for at lade en lille sætning ødelægger det. 

Men for lige at uddybe. Jeg spurgte hende.. jeg skrev:

Det forstår jeg ikke. Hvorfor skal jeg spørge om han må komme? Han er jo en del af min familie. Og pigerne er jo inviteret.

Hun svarede: 

Jeg gider ikke en konflikt. Han må gerne komme.

Anmeld Citér

20. oktober 2020

Mamman

Profilbillede for Mamman
Anonym skriver:

Det forstår jeg ikke. Hvorfor skal jeg spørge om han må komme? Han er jo en del af min familie. Og pigerne er jo inviteret.

Hun svarede: 

Det var da et svar der kunne bruges til noget

jeg kunne ærlig talt godt finde på at blive 10 år i sådan en situation og blive syg på dagen

ved godt jeg ikke ville få noget ud af det men alligevel

Anmeld Citér

20. oktober 2020

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Hun svarede: 

Det lyder i mine ører som om at der ligger flere ting bag end lige det her, men hvis der ikke gør optræder i begge 2 lige “kejtet/kvajet” i det du beskriver her

Anmeld Citér

20. oktober 2020

Lje

Anonym skriver:

Hun svarede: 

Det lyder da til, at der ligger noget bag. Som jeg ville være nysgerrig på hvis jeg var dig og gerne vil forholdet til min søster.

Hvis det var mig, ville jeg trække en kæmpe jahat på (og droppe alle barnligheder om afbud på dagen) og ringe til min søster og sige: "du søster, jeg fornemmer en modvilje mod Børge. Det vil jeg gerne tale med dig om, da Børge og hans far er en vigtig del af mit liv. Jeg forstår, du kan være udfordret på praktik ifht. om Børge er hos sin mor eller hos os på hvilke tidspunkter men Børge er og bliver en del af min familie".

Og så få en snak om det. Ikke over SMS. Og uden der er børn eller din kæreste til stede. Så kan du langt bedre finde ud af, hvorfor din søster skriver, som hun gør. Handler det om økonomi, praktisk antal stole eller noget tredje. Og så kan du agere ud fra det.

Vh.

Anmeld Citér

20. oktober 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

At jeg vil heller ikke stille mig på bagbenene og lade være med at komme.. Det synes jeg er røvet.

Men hvorfor har du så ikke bare snakket med din søster? Hvorfor være pige fornærmet? Snak dog med hende 

Anmeld Citér

20. oktober 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Men hvorfor har du så ikke bare snakket med din søster? Snak dog med hende face to face. Der må jo lægge noget bag ved det, ellers også tror i begge at den anden er sur og din søster gider så ikke diskutere. 

Anmeld Citér

20. oktober 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

og hvorfor svarer du ikke på mine spørgsmål.. 

Anmeld Citér

20. oktober 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Unicorn1 skriver:

Jeg begynder at mistænke, at det er én person, som har oprettet flere af de her "problem"-debatter, der er for tiden.. Både den med at falde i søvn bag rattet, den her, den med veninden og underretningen og den med manden/kæresten, der havde svinet hende til om natten.. 

Det er i hvert fald pludselig mange store problemer, der kommer lige i træk, og hvor TS pludselig ikke svarer

Jeg havde også mine tanker. Lige pludselig kommer der en lille bunke opslag, hvor ts er fraværende en del, eller kommer med korte eller sure svare.

Men nogen gange håber jeg virkelig også at det ikke passer. Bliv sku lidt nervøs. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.