Æblegrød_dk skriver:
Jeg fik den for 8år siden og så brød helvede løs. Vil under ingen omstændigheder anbefale den også selvom at den for nyligt blev 'frikendt'. Jeg har til forskel for mange andre læst denne famøse videnskabelig undersøgelse og kan fortælle at resultatet er invalid, da forskerne uf fra den lille sjat penge de modtog valgte at se bort fra de praktiserende lægers indberetning af bivirkninger = de er slet ikke taget med - kun de piger, der i hospitalsregi der har fået diagnosekoder. Derudover så har forskerne KUN undersøgt området for tilfælde/diganoser inden for det første år efter vaccinen - ikke efter 12mdr, hvor bivirkningerne virkelig bryder igennem. Så find undersøgelsen selv, læs den og vær kritisk - den er overhovedet ikke valid og på et infomøde hos lægemiddelstyrelsen indrømmede forskerne også at pga yderligere manglende finansiering så var undersøgelsen yderst mangelfuld - deraf bør man ikke stole på deres resultater.
Hvilke bivirkninger osv har du fået, og hvordan ved man at de hænger sammen med vacinen?
Har self tænkt mig, at undersøge det hele nærmer, da jeg syntes at vi skylder vores børn, at undersøge det grundigt, at de bliver fyldt, med alt muligt. Vh Stine
Anmeld
Citér