Ansigtsmaske til rejse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2020

Janey

Profilbillede for Janey
AnoMor skriver:

Med 30.000 medlemmer derinde så der jo ikk helt umuligt faktisk en sjov gruppe. Der er nogle sjove opslag og diskussioner indimellem. Hehe

de virker jo også dem fra emp. Bare ikke godt nok. Netop fordi de bedste kun måler 50% dråbe afvisning. Og det er selvfølgelig langt bedre end ingenting. Og hvor mange stof maske bærere mon kogevasker deres masker 1-2 gange om dagen og opbevare dem korrekt?  Så et par i centret hvor jeg bor forleden der hev taskerne direkte op af bukselommerne, sprittede ikke af inden de tog dem på og tog lige en indkøbsvogn først inden påføring af maske. Hvad hjælper det så 

Jeg går ud fra at der skulle stå at de tog maskerne og ikke taskerne op af lommerne . Men det var det samme i Tyskland. Alle jeg så tage en maske på hev den op af enten lommen eller tasken og brugte ikke sprit hverken før eller efter. Jeg så flere der havde den hængende på bakspejlet i bilen og det var både stofmasker og de blå engangs masker der bare hang der til næste brug.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
AnoMor skriver:

Med 30.000 medlemmer derinde så der jo ikk helt umuligt faktisk en sjov gruppe. Der er nogle sjove opslag og diskussioner indimellem. Hehe

de virker jo også dem fra emp. Bare ikke godt nok. Netop fordi de bedste kun måler 50% dråbe afvisning. Og det er selvfølgelig langt bedre end ingenting. Og hvor mange stof maske bærere mon kogevasker deres masker 1-2 gange om dagen og opbevare dem korrekt?  Så et par i centret hvor jeg bor forleden der hev taskerne direkte op af bukselommerne, sprittede ikke af inden de tog dem på og tog lige en indkøbsvogn først inden påføring af maske. Hvad hjælper det så 

Rigtigt.. 

Ja der er rigtig mange gode, og nogle fede debatter ganske hyggeligt.. 

Ja det du så, er sku lidt dumt. Det hjælper sku ingenting hvis du rør ved dit ansigt og så direkte ned på en kurv og varer.. Jeg er så træt af folk der ikke kan finde ud af at gør tingene ordentligt. men der må være nogen der ikke kan huske det der med at røre ansigt og andre ting.. men de slags mennesker vil der nok altid være, folk der vil vise at de gøre det rigtigt, men så ikke rigtig gør det, fordi de glemmer de små ting. 

Anmeld Citér

10. august 2020

AnoMor

Janey skriver:

Jeg går ud fra at der skulle stå at de tog maskerne og ikke taskerne op af lommerne . Men det var det samme i Tyskland. Alle jeg så tage en maske på hev den op af enten lommen eller tasken og brugte ikke sprit hverken før eller efter. Jeg så flere der havde den hængende på bakspejlet i bilen og det var både stofmasker og de blå engangs masker der bare hang der til næste brug.

Præcis. Min autocorrect driller også til tider 

nemlig. Også er masker jo generelt ligemeget hvis man ikk opbevare dem korrekt.  

Anmeld Citér

10. august 2020

AnoMor

BAE skriver:

Rigtigt.. 

Ja der er rigtig mange gode, og nogle fede debatter ganske hyggeligt.. 

Ja det du så, er sku lidt dumt. Det hjælper sku ingenting hvis du rør ved dit ansigt og så direkte ned på en kurv og varer.. Jeg er så træt af folk der ikke kan finde ud af at gør tingene ordentligt. men der må være nogen der ikke kan huske det der med at røre ansigt og andre ting.. men de slags mennesker vil der nok altid være, folk der vil vise at de gøre det rigtigt, men så ikke rigtig gør det, fordi de glemmer de små ting. 

Præcis. Kan ihverfald godt lide gruppen. Der er altid nye mennesker. Og nye opslag  

De vil altid være der ja, dem som ikk kan finde ud af det. Og tror desværre ikke engang at man kan gøre noget ved det. 

krydser fingre for at de finder en vaccine meget snart sådan aå vi kan få en mere normal hverdag igen og indtil da at folk tager sig sammen så vi ikk ender i en ny lockdown. Det vil jeg personligt ikk kunne klare psykisk. 

Anmeld Citér

10. august 2020

kamikaze

AnoMor skriver:

Altså nu er der laver undersøgelser på stofmaskerne og de bliver aldrig ligeså gode som kirurgisk. De “bedste” stofmasker siger 50% og ikke ce godkendt. 

så jo jeg bliver stadig irriteret når jeg ser dem selvom de i det mindste gør noget fremfor ingenting. Men de hjælper jo så kun hvis de også opbevares ordenligt og kogevaskes 1-2 gange om dagen. 

det er vanvittigt at noget så vigtigt skal være så dyrt. Er glad for jeg fil mine forholdsvis billigt på Bakken (30 stk for 50 kr). 

jeg kører så sjældent i offentlig transport. Men de to gange jeg har gjort det har jeg haft dem på selvom det ikk er obligatorisk endnu. 

Hvis du har fået 30 for 50 på Bakken ville jeg godt nok være bekymret for om de er ægte eller ej. Der har været rigtig meget svindel med værnemidler, og jeg ville ikke købe udenom apotek eller lignende. For alt du ved er dine masker dårligere end stofmasker ;-)

Og masker er i sig selv ikke nok til at forhindre smitte. Man skal stadig opretholde smittevernrådene, og det forestiller jeg mig har været svært på Bakken.... Måske skal vi bare være bedre til at feje for egen dør før vi bliver Coronasure på hinanden?

Anmeld Citér

10. august 2020

AnoMor

kamikaze skriver:

Hvis du har fået 30 for 50 på Bakken ville jeg godt nok være bekymret for om de er ægte eller ej. Der har været rigtig meget svindel med værnemidler, og jeg ville ikke købe udenom apotek eller lignende. For alt du ved er dine masker dårligere end stofmasker ;-)

Og masker er i sig selv ikke nok til at forhindre smitte. Man skal stadig opretholde smittevernrådene, og det forestiller jeg mig har været svært på Bakken.... Måske skal vi bare være bedre til at feje for egen dør før vi bliver Coronasure på hinanden?

De er godkendte. De bliver taget fra æsker som også købes på apotekerne. De sælger dem jo netop billigt for at få deres besøgende til at kæbe dem  

Og jo. Med sprit ved alle indgange og udgange ved alle forlystelser og medarbejdere der beder en om at spritte hver gang. Så er der ikk noget at komme efter. Samt de spritter forlystelserne af jævnligt. Vi ventede flere gange i på afspritning inden næste tur.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.