Ansigtsmaske til rejse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2020

Janey

Profilbillede for Janey
Janey skriver:

Det er korrekt at der ikke er noget CE mærke på dem. Jeg bruger ikke ordentlig transport så det er ikke så vigtigt for mig pt. De er godkendte til brug i Tyskland som var der vi skulle bruge dem. I de områder var der ca lige mange der brugte stofmasker og de blå masker.

Med de blå skal man også være obs på hvor man køber dem og om prisen måske er for lav. Der er desværre også svindel med CE mærkerne da de bare kan trykkes på maskerne.

Her er da vist lige en auto correct fra telefonen. Selvfølgelig bruger jeg ordentlig transport så der skulle have stået offentlig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2020

AnoMor

Janey skriver:

Her er da vist lige en auto correct fra telefonen. Selvfølgelig bruger jeg ordentlig transport så der skulle have stået offentlig 

Damn autocorrect eller klunte fingre på telefonen 

Anmeld Citér

10. august 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
AnoMor skriver:

Det kunne godt tyde på det så ja. Hun svarede ihverfald heller aldrig på nogen af kommentarerne. 

Ja det gjorde hende heller ikke.. en der tror hun er så smart, ind til hun får modsvar... 

Anmeld Citér

10. august 2020

Janey

Profilbillede for Janey
BAE skriver:

Ja det gjorde hende heller ikke.. en der tror hun er så smart, ind til hun får modsvar... 

Hvilken godkendelse blev der diskuteret? Stofmasker er jo accepteret til brug her i Danmark men det er ikke sikkert at den har været CE godkendt 

Anmeld Citér

10. august 2020

AnoMor

BAE skriver:

Det har helt sikkert været samme tråd. Singlelandet på facebook? 

men man burde vel også kunne tænke sig til at stofmasker ikk er optimale. Heller ikke i Tyskland hvor de er godkendte. De har haft maske påbud i lang tid og alligevel stiger deres tal også rigtig meget. Det burde de jo ikke hvis maskerne havde været effektive 

Anmeld Citér

10. august 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
AnoMor skriver:

men man burde vel også kunne tænke sig til at stofmasker ikk er optimale. Heller ikke i Tyskland hvor de er godkendte. De har haft maske påbud i lang tid og alligevel stiger deres tal også rigtig meget. Det burde de jo ikke hvis maskerne havde været effektive 

Jepper depperxD sjovt at fange en herinde, der også er derinde

Ja, det går ikke skide godt dernede. Så et eller andet må galt. 

Jeg ved at der er mange der laver stofmasker, men de laver dem sådan at de er godkendte, og virker(altså så man er beskyttet)... 

Anmeld Citér

10. august 2020

Janey

Profilbillede for Janey
AnoMor skriver:

De har kun maskepåbud indendørs så når folk bevæger sig tæt sammen på strøg, udendørs attraktioner osv.  uden maske vil smitten nemt kunne spredes selv hvis alle brugte 100% effektive masker indendørs så at tallene stiger siger ikke nødvendigvis noget om effekten af de brugte masker. 

Vores erfaring var også at der ikke generelt var håndsprit tilgængeligt i ret mange butikker og restauranter så det kan også have noget at sige samt at kun meget få steder brugte de ansatte masker. 

Anmeld Citér

10. august 2020

AnoMor

BAE skriver:

Jepper depperxD sjovt at fange en herinde, der også er derinde

Ja, det går ikke skide godt dernede. Så et eller andet må galt. 

Jeg ved at der er mange der laver stofmasker, men de laver dem sådan at de er godkendte, og virker(altså så man er beskyttet)... 

Med 30.000 medlemmer derinde så der jo ikk helt umuligt faktisk en sjov gruppe. Der er nogle sjove opslag og diskussioner indimellem. Hehe

de virker jo også dem fra emp. Bare ikke godt nok. Netop fordi de bedste kun måler 50% dråbe afvisning. Og det er selvfølgelig langt bedre end ingenting. Og hvor mange stof maske bærere mon kogevasker deres masker 1-2 gange om dagen og opbevare dem korrekt?  Så et par i centret hvor jeg bor forleden der hev taskerne direkte op af bukselommerne, sprittede ikke af inden de tog dem på og tog lige en indkøbsvogn først inden påføring af maske. Hvad hjælper det så 

Anmeld Citér

10. august 2020

AnoMor

Janey skriver:

De har kun maskepåbud indendørs så når folk bevæger sig tæt sammen på strøg, udendørs attraktioner osv.  uden maske vil smitten nemt kunne spredes selv hvis alle brugte 100% effektive masker indendørs så at tallene stiger siger ikke nødvendigvis noget om effekten af de brugte masker. 

Vores erfaring var også at der ikke generelt var håndsprit tilgængeligt i ret mange butikker og restauranter så det kan også have noget at sige samt at kun meget få steder brugte de ansatte masker. 

Det har klart også meget at sige at der ikke har været håndsprit og det er da helt klart for dårligt. Og også at ansatte ikke bruge dem. 

Jeg udtaler mig også kun udfra de mange undersøgelser der viser at stof bind ikke er nok effektive som værnemiddel. 

der bedste der kunne gøres ville være at der blev udleveret mundbind ved indgange. Ligesom sprit og handsker er. Så var man sikre på at alle fik noget effektive som virker bedst muligt. 

Anmeld Citér

10. august 2020

AnoMor

AnoMor skriver:

Med 30.000 medlemmer derinde så der jo ikk helt umuligt faktisk en sjov gruppe. Der er nogle sjove opslag og diskussioner indimellem. Hehe

de virker jo også dem fra emp. Bare ikke godt nok. Netop fordi de bedste kun måler 50% dråbe afvisning. Og det er selvfølgelig langt bedre end ingenting. Og hvor mange stof maske bærere mon kogevasker deres masker 1-2 gange om dagen og opbevare dem korrekt?  Så et par i centret hvor jeg bor forleden der hev taskerne direkte op af bukselommerne, sprittede ikke af inden de tog dem på og tog lige en indkøbsvogn først inden påføring af maske. Hvad hjælper det så 

Haha min autocorrect driller altså også. De hev selvfølgelig maskerne og ikke taskerne op af bukselommerne 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.