Min forlovede hader mine børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2020

AnoMor

Nielsen333 skriver:

Hvor er det sørgeligt du beder mig om at slappe af i stedet for bare at stå ved, at du skrev noget der ikke var særlig smart. 

Og hvor er det sørgeligt at du blander dig og ikke lader ts svare for sig selv. 
jeg bekræfter hende kun i hendes valg fordi jeg havde gjort præcis det samme. Og det er en selvfølge for mig og derfor skrev jeg som jeg gjorde. Jeg står 100% ved hvad jeg har skrevet. Jeg synes det er pisse synd for ts at hun er havnet i den situation med sådan et røvhul til en mand og det hun nu skal i gennem. Men valget har hun SELV taget. 

god aften 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2020

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Nielsen333 skriver:

Hvor er det sørgeligt du beder mig om at slappe af i stedet for bare at stå ved, at du skrev noget der ikke var særlig smart. 

Det lader ikke til at Ts føler sig stødt - så lad den ligge så tråden ikke skifter fokus. 
tænker i øvrigt Ts kan svare for sig selv.

Til ts: 

hvor lyder han umoden og slet ikke klar til at stifte familie med dig. Det at du har tænkt over hvad det betyder at sætte et barn i verden med denne mand viser at du er en reflekteret klog kvinde. Du finder dig ikke i at dine børn skal nøjes med en mand som “tåler” dem med alkohol. Det er mega sejt du tager en så stor beslutning uden, tilsyneladende, det mindste tvivl. Du kommer igennem det og jeg er sikker på at du langsigtet bliver glad for din beslutning. 

Anmeld Citér

17. juni 2020

Nielsen333

AnoMor skriver:

Og hvor er det sørgeligt at du blander dig og ikke lader ts svare for sig selv. 
jeg bekræfter hende kun i hendes valg fordi jeg havde gjort præcis det samme. Og det er en selvfølge for mig og derfor skrev jeg som jeg gjorde. Jeg står 100% ved hvad jeg har skrevet. Jeg synes det er pisse synd for ts at hun er havnet i den situation med sådan et røvhul til en mand og det hun nu skal i gennem. Men valget har hun SELV taget. 

god aften 

Så du mener det er sørgeligt, at jeg "ikke lader ts svare for sig selv" (ikke at jeg lige kan se hvordan jeg fratager hende muligheden for selv at svare), samtidigt med at du synes godt om en kommentar hvor en debattør svarer for dig? Det kan du vel nok se ikke helt hænger sammen  I øvrigt svarer jeg ikke for nogen, jeg syntes din kommentar var stødende og reagerede på det, og mere er der egentlig ikke i dét. Hvis du ikke kan tåle at man reagerer på det du skriver skal du måske overveje din brug af et debatforum. 

Anmeld Citér

17. juni 2020

AnoMor

Nielsen333 skriver:

Så du mener det er sørgeligt, at jeg "ikke lader ts svare for sig selv" (ikke at jeg lige kan se hvordan jeg fratager hende muligheden for selv at svare), samtidigt med at du synes godt om en kommentar hvor en debattør svarer for dig? Det kan du vel nok se ikke helt hænger sammen  I øvrigt svarer jeg ikke for nogen, jeg syntes din kommentar var stødende og reagerede på det, og mere er der egentlig ikke i dét. Hvis du ikke kan tåle at man reagerer på det du skriver skal du måske overveje din brug af et debatforum. 

Jeg har allerede svarer for mig selv inden mor11 overhovedet gør det. Har også syntes godt om ts’s egne kommentarer selvom hun ikke hsr reageret. Har og andre der heller ikk har reageret på mit svar. Så det har intet med hinanden at gøre. 

at du er stødt er ikke mit problem. Og din sidste del kan du jo passende vende mod dig selv. 
slutter her da tråden ikk skal handle om dig og mig. Men om ts og hendes valg og følelser. 

Anmeld Citér

17. juni 2020

Nielsen333

AnoMor skriver:

Jeg har allerede svarer for mig selv inden mor11 overhovedet gør det. Har også syntes godt om ts’s egne kommentarer selvom hun ikke hsr reageret. Har og andre der heller ikk har reageret på mit svar. Så det har intet med hinanden at gøre. 

at du er stødt er ikke mit problem. Og din sidste del kan du jo passende vende mod dig selv. 
slutter her da tråden ikk skal handle om dig og mig. Men om ts og hendes valg og følelser. 

Det er ikke dit problem nej, hvilket jeg da vist heller ikke lige har skrevet nogen steder  Men du må kunne tåle at man skriver det til dig. 

Anmeld Citér

17. juni 2020

Nielsen333

AnoMor skriver:

Og det giver stadig ingen mening, at du ikke mener jeg skal svare for andre, samtidigt med at du synes godt om at andre gør det for dig. Det viser jo bare, at du er sådan én der mener at der gælder andre regler når det er noget der kommer dig selv til gode.

Anmeld Citér

18. juni 2020

Anonym trådstarter

Jeg er bestemt ikke stødt over noget  og jeg synes, i begge har gode argumenter og kan se tingene fra begge sider. Hvis jeg vaklede i min beslutning kan det godt være jeg var mere påvirkelig, men jeg er fast besluttet på ikke at sætte i barn i verden med én, der både har et misbrug og samtidig hader mine børn. 

Tusind tak for alle jeres svar allesammen ❤ Jeg skal til lægen for at starte vandrejournal på mandag, men jeg vil bede om en kirurgisk abort i stedet for. Så det bliver jo virkelig hyggeligt  ikke lige det jeg havde håbet på. 

Han er ved at gå til i dårlig samvittighed, siger han ikke mente noget af det, men selvfølgelig gjorde han det. Og jeg kan jo se alle de tomme flasker, han har gemt i garagen under en masse flyttekasser og en gummibåd. Jeg er fyldt op af vrede og had, så jeg lånte min søns bamse i nat. Den trøster mig altid, for den dufter af ham ❤

Han gik et skridt for langt. Man skal ikke tale dårligt om mine børn. Så tjekker jeg simpelthen ud.

Anmeld Citér

18. juni 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg er bestemt ikke stødt over noget  og jeg synes, i begge har gode argumenter og kan se tingene fra begge sider. Hvis jeg vaklede i min beslutning kan det godt være jeg var mere påvirkelig, men jeg er fast besluttet på ikke at sætte i barn i verden med én, der både har et misbrug og samtidig hader mine børn. 

Tusind tak for alle jeres svar allesammen ❤ Jeg skal til lægen for at starte vandrejournal på mandag, men jeg vil bede om en kirurgisk abort i stedet for. Så det bliver jo virkelig hyggeligt  ikke lige det jeg havde håbet på. 

Han er ved at gå til i dårlig samvittighed, siger han ikke mente noget af det, men selvfølgelig gjorde han det. Og jeg kan jo se alle de tomme flasker, han har gemt i garagen under en masse flyttekasser og en gummibåd. Jeg er fyldt op af vrede og had, så jeg lånte min søns bamse i nat. Den trøster mig altid, for den dufter af ham ❤

Han gik et skridt for langt. Man skal ikke tale dårligt om mine børn. Så tjekker jeg simpelthen ud.

Synes du er super sej og du lyder virkelig som en rigtig stærk kvinde !  Havde jeg kunne læse på dit opslag at du var i tvivl fordi du måske i stedet havde spurgt havde mit svar også været helt anderledes. 

Det bliver en hård tid du skal igennem. Håber du har en god familie og nogle gode venner du kan støtte dig op af og snakke med når det hele er overstået. 

Anmeld Citér

18. juni 2020

fehår

Anonym skriver:

Jeg har så uendelig meget respekt for, at du både passer på dine børn OG på dig selv. 

Anmeld Citér

18. juni 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Synes du er super sej og du lyder virkelig som en rigtig stærk kvinde !  Havde jeg kunne læse på dit opslag at du var i tvivl fordi du måske i stedet havde spurgt havde mit svar også været helt anderledes. 

Det bliver en hård tid du skal igennem. Håber du har en god familie og nogle gode venner du kan støtte dig op af og snakke med når det hele er overstået. 

Tusind tak 

Jeg ved ikke om jeg er stærk lige nu, jeg er nok mere drevet af vrede og en smule chok. Jeg havde ikke set det her komme, og jeg tænker jeg får en mavepuster når jeg ligger på operationsbordet  min bedste ven er heldigvis psykolog, så han er med mig så langt det er muligt og henter mig bagefter. Og min eksmand tager børnene så længe det er nødvendigt, og min veninde handler ind ❤ så jeg er godt stillet. Men jeg har set min baby på en scanning, og smerten er ulidelig  det kommer den også til at være for faderen. Når alt dette er sagt, så har han nærmest dagligt grædt af glæde over den lille baby, der var SÅ ønsket 

Det er noget møg det hele.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.