Min forlovede hader mine børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.190 visninger
41 svar
133 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. juni 2020

Anonym trådstarter

Jeg er totalt i chok. Jeg er gravid med min dejlige forlovede, og alt har været total baby-lykke det sidste stykke tid ❤

Men så i går aftes... drak han sig mod til. Og fortalte mig, at han ikke kan klare at være i nærheden af mine børn. De gør ALT forkert i hans øjne, og han kan slet ikke forstå at der ikke er andre der har sagt til mig, hvor forkerte de er. Han mener, de er bagud, de smasker, de larmer, de rydder ikke op... Det er virkelig ikke sandheden. De er en mundfuld, bevares, men faktisk bedre kørende end mange andre på deres alder, og det er bestemt ikke kun mine ord!

Men han kan dem altså ikke længere. Han har lyst til at flytte ud og komme tilbage når de er ældre. Han vil ikke lege med dem og han mener ikke man kan snakke med dem fordi de er "respektløse" og utaknemmelige (de er 5 år gamle!) 

Jeg er komplet chokeret. Han fortalte også at han har drukket bag min ryg i 6 måneder, bare for at komme igennem dagene med mine børn. Jeg har ingenting opdaget. AV!!! 

Jeg ved hvad jeg er nødt til at gøre. Men den her smerte er ulidelig. Hvorfor skal det være sådan her?? Det skulle alt sammen være så godt, og nu står jeg her lige pludselig og kan ikke få luft 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2020

Anonym trådstarter

Vil I forresten anbefale medicinsk eller kirurgisk abort når man er 9+0? 

Anmeld Citér

17. juni 2020

Babilooo

Shit - drop ham med det samme og få en abort

Anmeld Citér

17. juni 2020

ønskebørn74

Anonym skriver:

Medicinsk og kæmpe krammer ♥️
Godt han kom ud af busken nu!!!

Anmeld Citér

17. juni 2020

CarinaSB

Anonym skriver:

Jeg har ikk fået en medicinsk men en kirugisk .. og jeg syntes den måde var ret god, da jeg blev lagt til at sove og da jeg vågnede var det hele overstået :)

Held og lykke med det hele <3

Anmeld Citér

17. juni 2020

Anonym

først får du en krammer!!

jeg har fået en medicinsk og det var hårdt, derefter var alt ikke væk og jeg blev lagt i søvn og da jeg vågnede var det hele så overstået. 
Men synes du skal snakke med lægen om det og få ringet til den læge i en fart inden det er for sent 

og forlad ham! Du og dine børn fortjener bedre!

Anmeld Citér

17. juni 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Stort kram til dig

Virkeligheden gik op for ham. Bedre nu end senere. Sikke en mundfuld at få. 
I forhold til hvilken type abort, er det nok bedst at snakke med lægen. Nogle anbefaler automatisk at det bliver en kirurgisk abort hvis man er over et hvis antal uger henne. 
Jeg tror begge typer af abort er hårde at komme igennem og specielt tiden bagefter. 
Håber du har et godt bagland, der kan støtte dig og være der for dig og måske hjælpe dig lidt med de praktiske ting, eller hjælpe med børnene

Anmeld Citér

17. juni 2020

LSS

Ej hvor er det synd for dig og især for dine børn at i omgåes sådan et usselt svin. Mht abort har jeg ingen gode råd. 

Anmeld Citér

17. juni 2020

fehår

Anonym skriver:

Når du er så relativt langt henne, klart kirurgisk. Ved en medicinsk abort vil du med al sandsynlighed være nødt til at være indlagt undervejs, og det er ikke spor sjovt. 

Man anbefaler kirurgisk abort efter 8+0.

Og kæmpestort kram herfra.

Anmeld Citér

17. juni 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Det er en kirurgisk efter uge 9 og den skal du selvfølgelig have foretaget. Hvis han ikke kan accepterer dine børn. Hvordan skal han så nogensinde accepterer en baby der larmer og skider over det hele. 

kæmpe krammer til dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.