Jeg er totalt i chok. Jeg er gravid med min dejlige forlovede, og alt har været total baby-lykke det sidste stykke tid ❤
Men så i går aftes... drak han sig mod til. Og fortalte mig, at han ikke kan klare at være i nærheden af mine børn. De gør ALT forkert i hans øjne, og han kan slet ikke forstå at der ikke er andre der har sagt til mig, hvor forkerte de er. Han mener, de er bagud, de smasker, de larmer, de rydder ikke op... Det er virkelig ikke sandheden. De er en mundfuld, bevares, men faktisk bedre kørende end mange andre på deres alder, og det er bestemt ikke kun mine ord!
Men han kan dem altså ikke længere. Han har lyst til at flytte ud og komme tilbage når de er ældre. Han vil ikke lege med dem og han mener ikke man kan snakke med dem fordi de er "respektløse" og utaknemmelige (de er 5 år gamle!)
Jeg er komplet chokeret. Han fortalte også at han har drukket bag min ryg i 6 måneder, bare for at komme igennem dagene med mine børn. Jeg har ingenting opdaget. AV!!! 
Jeg ved hvad jeg er nødt til at gøre. Men den her smerte er ulidelig. Hvorfor skal det være sådan her?? Det skulle alt sammen være så godt, og nu står jeg her lige pludselig og kan ikke få luft 
Anmeld
Citér