Min forlovede hader mine børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2020

Nielsen333

AnoMor skriver:

Det er en kirurgisk efter uge 9 og den skal du selvfølgelig have foretaget. Hvis han ikke kan accepterer dine børn. Hvordan skal han så nogensinde accepterer en baby der larmer og skider over det hele. 

kæmpe krammer til dig 

Synes godt nok det er groft at skrive 'og den skal du selvfølgelig have foretaget'. Der er  ingen andre end én selv der skal vurdere sådan noget! Og såvidt jeg kan se bliver vi ikke spurgt om vi synes hun skal have en abort eller ej!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Nielsen333 skriver:

Synes godt nok det er groft at skrive 'og den skal du selvfølgelig have foretaget'. Der er  ingen andre end én selv der skal vurdere sådan noget! Og såvidt jeg kan se bliver vi ikke spurgt om vi synes hun skal have en abort eller ej!!

Jo det gør hun rent faktisk. Hun skriver en tilføjelse om hvad vi anbefaler for en abort. 

Anmeld Citér

17. juni 2020

AnoMor

Nielsen333 skriver:

Slap af. Tænker at ts godt ved hvad jeg mener og det ikke er groft ment. Ellers kan hun sq nok godt snakke for sig selv også skal jeg nok tage den med hende. 

Anmeld Citér

17. juni 2020

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar allesammen ❤ 

Jeg er knust og ulykkelig. Jeg har ikke fortalt ham det endnu, han tror en undskyldning er nok og kom hjem med alt muligt. Men det slog det hele i stykker for mig. 

Jeg kan ikke få en uskyldig baby med sådan en mand 

Anmeld Citér

17. juni 2020

Kano

Kæmpe stor krammer til dig ❤ Sikke et mega chok. Jeg vil bare sige at du er mega sej!!! Du overvejer ikke engang at tage idioten til nåde, på trods af forlovelse og graviditet. For mig virker det til at du har prioriteterne i orden. Livet er fucking hårdt i nogle perioder Husk hvor stærk du er, og en pisse fantastisk mor.

Anmeld Citér

17. juni 2020

Janet1989

Undskyld mig, men hold kæft en klovn. Drikke for at holde ud og komme igennem dagene med dine børn? Seriøst? Han lyder seriøst som en ynkelig hankønsvæsen - for ja, en mand er han fanme ikke . 

abort og smid den idiot ud. . Kæmpe krammer 

Anmeld Citér

17. juni 2020

LSS

AnoMor skriver:

Det er en kirurgisk efter uge 9 og den skal du selvfølgelig have foretaget. Hvis han ikke kan accepterer dine børn. Hvordan skal han så nogensinde accepterer en baby der larmer og skider over det hele. 

kæmpe krammer til dig 

Hvor er det strengt at skrive. Det skal du da ikke bestemme 

Anmeld Citér

17. juni 2020

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Tak for jeres svar allesammen ❤ 

Jeg er knust og ulykkelig. Jeg har ikke fortalt ham det endnu, han tror en undskyldning er nok og kom hjem med alt muligt. Men det slog det hele i stykker for mig. 

Jeg kan ikke få en uskyldig baby med sådan en mand 

Hvor er det synd for dig og dine  børn Men netop sådan en situation karakteriserer et menneske, din beslutning viser at du er en ægte løvemor der sætter sine børn først!

Anmeld Citér

17. juni 2020

Soonmom

Gå fra ham. 

Børn larmer og rydder ikke op (ikke altid i hvert fald), sådan er det at have børn.

Vil du ikke kunne klare et barn selv? - jeg er grundlæggende imod abort og ville klart overveje at få barnet selv når det nu er et helt planlagt og et barn du har glædet dig til.

Men ellers kirurgisk, det er virkelig smertefuldt med en medicinsk 

Anmeld Citér

17. juni 2020

Soonmom

AnoMor skriver:

kæmpe krammer til dig 

Det er altså ikke nødvendigvis en kirurgisk efter uge 9, jeg fik en medicinsk i uge 10, så det kommer altså helt an på hvilket sygehus det er.

Og hvorfor skal hun selvfølgelig have en abort? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.