Anonym skriver:
Jeg vil aldrig nogensinde kunne se på ham på samme måde igen. Min dejlige søn havde lige kysset ham godnat med det største og kærligste smil i kan forestille jer! Og hvad har idioten tænkt imens?? Ad eller hvad??
Jeg er rasende. Mine søde børn har taget imod ham med åbne arme og siger til ham at de elsker ham. Og det gør de virkelig! Og så siger han sådan om dem... Mine små! NEJ! Mine følelser døde i går. Helt og aldeles.
Jeg forstår dig virkelig godt. Forstår slet ikke han har kunne “spille skuespil” overfor dine børn, hvis han har de følelser du har beskrevet.
Jeg kan godt forstå dine følelser er slukket, det ville mine godt nok også være og dine børn er der dyrebareste du har. Jeg kan også godt forstå hvis det er svært og hårdt at skulle igennem en abort, men som du sikkert ved fra dine to børn, så kan det godt være lidt tungt at skulle samarbejde med en ekspartner om børnene. Jeg ville ikke have lyst til at skulle samarbejde med ham, når du stadig har muligheden for at få en abort. Men det er min holdning. For inderst inde tror jeg jeg vil have svært ved en abort, men hvis jeg tænker frem tror jeg måske jeg ville blive glad for ikke at skulle starte en ny tilværelse med et lille barn med den viden om et eventuelt vanskeligt samarbejde.
Jeg synes du virker rimelig fattet og din vrede er fuldt berettiget. Forstår slet ikke hvordan han så har lyst til at stifte familie med dig, hvis han ser dine børn så problematiske.
Anmeld
Citér