Min forlovede hader mine børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2020

AnoMor

Soonmom skriver:

Det er altså ikke nødvendigvis en kirurgisk efter uge 9, jeg fik en medicinsk i uge 10, så det kommer altså helt an på hvilket sygehus det er.

Og hvorfor skal hun selvfølgelig have en abort? 

Jeg fik kirurgisk 11+1 og fik at vide efter uge 9 havde man intet valg. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2020

Abracadabra

Anonym skriver:

Tak for jeres svar allesammen ❤ 

Jeg er knust og ulykkelig. Jeg har ikke fortalt ham det endnu, han tror en undskyldning er nok og kom hjem med alt muligt. Men det slog det hele i stykker for mig. 

Jeg kan ikke få en uskyldig baby med sådan en mand 

Jeg synes, at du lyder meget realistisk og klog. Det er nogle svære valg, du står foran. 

Anmeld Citér

17. juni 2020

Anonym trådstarter

Jeg vil aldrig nogensinde kunne se på ham på samme måde igen. Min dejlige søn havde lige kysset ham godnat med det største og kærligste smil i kan forestille jer! Og hvad har idioten tænkt imens?? Ad eller hvad??  

Jeg er rasende. Mine søde børn har taget imod ham med åbne arme og siger til ham at de elsker ham. Og det gør de virkelig! Og så siger han sådan om dem... Mine små! NEJ! Mine følelser døde i går. Helt og aldeles.

Anmeld Citér

17. juni 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg vil aldrig nogensinde kunne se på ham på samme måde igen. Min dejlige søn havde lige kysset ham godnat med det største og kærligste smil i kan forestille jer! Og hvad har idioten tænkt imens?? Ad eller hvad??  

Jeg er rasende. Mine søde børn har taget imod ham med åbne arme og siger til ham at de elsker ham. Og det gør de virkelig! Og så siger han sådan om dem... Mine små! NEJ! Mine følelser døde i går. Helt og aldeles.

Jeg forstår dig virkelig godt. Forstår slet ikke han har kunne “spille skuespil” overfor dine børn, hvis han har de følelser du har beskrevet. 

Jeg kan godt forstå dine følelser er slukket, det ville mine godt nok også være og dine børn er der dyrebareste du har. Jeg kan også godt forstå hvis det er svært og hårdt at skulle igennem en abort, men som du sikkert ved fra dine to børn, så kan det godt være lidt tungt at skulle samarbejde med en ekspartner om børnene. Jeg ville ikke have lyst til at skulle samarbejde med ham, når du stadig har muligheden for at få en abort. Men det er min holdning. For inderst inde tror jeg jeg vil have svært ved en abort, men hvis jeg tænker frem tror jeg måske jeg ville blive glad for ikke at skulle starte en ny tilværelse med et lille barn med den viden om et eventuelt vanskeligt samarbejde. 

Jeg synes du virker rimelig fattet og din vrede er fuldt berettiget. Forstår slet ikke hvordan han så har lyst til at stifte familie med dig, hvis han ser dine børn så problematiske. 

Anmeld Citér

17. juni 2020

Anonym trådstarter

Jeg vil ikke have et barn med ham. For 13 år siden fik jeg en abort, og det er det mest smertefulde jeg nogensinde har prøvet. Men man er ikke rask når man siger sådan om små børn. Og hvis han drikker på daglig basis, så er den jo helt gal. Det har ikke noget med mine børn at gøre, han er simpelthen "syg". 

Jeg har pligt til at beskytte alle mine børn, også min ufødte ❤ og den har ikke fortjent en far, der muligvis vil give den skylden for alverden. Han mener dog, at hans egen søn er fejlfri. Så det er jo heldigt 

Anmeld Citér

17. juni 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Jeg vil ikke have et barn med ham. For 13 år siden fik jeg en abort, og det er det mest smertefulde jeg nogensinde har prøvet. Men man er ikke rask når man siger sådan om små børn. Og hvis han drikker på daglig basis, så er den jo helt gal. Det har ikke noget med mine børn at gøre, han er simpelthen "syg". 

Jeg har pligt til at beskytte alle mine børn, også min ufødte ❤ og den har ikke fortjent en far, der muligvis vil give den skylden for alverden. Han mener dog, at hans egen søn er fejlfri. Så det er jo heldigt 

Du har skrevet et par debatter om ham før, ikke? Om ham og hans søn, og at han mener, at han skal tilbringe en masse tid med sin søn alene.. 

Hvis det er dig, så synes jeg, at problemerne efterhånden hober sig rigtig meget op, og ja så er det nok på tide at afslutte forholdet, når I desværre ikke kommer nogle steder.. Er ked af det på dine vegne 

Anmeld Citér

17. juni 2020

Nielsen333

SDD skriver:

Jo det gør hun rent faktisk. Hun skriver en tilføjelse om hvad vi anbefaler for en abort. 

Ja, men ikke om hun skal have en abort eller ej. Kan du ikke se nogen forskel på de to ting eller hvad? 

Anmeld Citér

17. juni 2020

Nielsen333

Anonym skriver:

Jeg ved ikke om det her er henvendt til mig, men jeg er helt med på at du ønsker en abort, og jeg kan sagtens forstå din beslutning. Det ændrer dog ikke på, at jeg ikke synes andre mennesker har ret til at sige at "selvfølgelig skal du have den". God vind fremover til dig, jeg håber det bedste for dig og dine børn, og du skal nok finde en sød mand en dag  Overvej at kontakte en psykolog eller lignende, hvis du generelt har en tendens til at falde for "dårlige" mænd (ikke at jeg læser det som om du har dét, men det er jo desværre tilfældet for rigtig mange). 

Anmeld Citér

17. juni 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Nielsen333 skriver:

Ja, men ikke om hun skal have en abort eller ej. Kan du ikke se nogen forskel på de to ting eller hvad? 

Jo selvfølgelig kan jeg det. Men det er heller ikke det hun skriver. Hun bakker hende op i hendes beslutning. 

Anmeld Citér

17. juni 2020

Nielsen333

AnoMor skriver:

Slap af. Tænker at ts godt ved hvad jeg mener og det ikke er groft ment. Ellers kan hun sq nok godt snakke for sig selv også skal jeg nok tage den med hende. 

Hvor er det sørgeligt du beder mig om at slappe af i stedet for bare at stå ved, at du skrev noget der ikke var særlig smart. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.