“Forbudt” crush.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2022

Anonym

Mon det gik?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2022

Naha

Har brug for jeres råd og vejledning. Er virkelig i vildrede her hvorvidt det er “forbudt” eller ej. 
bliver nok lidt langt. 
here goes. 

jeg har siden teenageårene haft et crush på den her fyr (jeg er midt 30’erne idag) hver gang jeg har set ham, hvilket ikke er tit. Men alligevel til særlige lejligheder, som jeg nok skal komme ind på. Har jeg altid kunne mærke det her crush komme op i mig igen. De velkendte sommerfugle i maven og røde kinder osv. 

har kendt ham siden jeg var 8-9 år gammel. 

For ikk så længe siden skulle jeg så have hjælp til noget i min lejlighed og da det var inden for hans erhverv så tilbød han at komme og kigge på det. Og hurtigt fik jeg følelsen af at han flirtede, men slog det alligevel væk. 

for er par dage siden skrev han så til mig og nu er der på ingen måde nogen tvivl om at det er flirt. 

her kommer den “forbudte” del så. Det er min brors bedste ven. De har været bedste venner de sidste knap 30 år. Og ser ham jo så netop til de store sammenkommenstar der holdes hos min bror. 

Alle i min familie kender ham og alle er rigtig glade for ham. 
men er det forkert ? Brors bedste ven. 

tak fordi du læste med 

Ej opdagede Lige opslaget er fra 2020 ups

Anmeld Citér

3. marts 2022

Anonym trådstarter

Naha skriver:

Ej opdagede Lige opslaget er fra 2020 ups

Du må skam godt få en opdatering selvom opslaget er gammelt.  

vi datede et par måneder og min bror syntes det var lidt spøjst. Men blev ikke sur eller noget. det holdte dog ikke. Men det var en fælles beslutning. Det fungerede bare ikke. Men vi er stadig gode venner og snakker stadig sammen

Anmeld Citér

3. marts 2022

Soulaima

Min storebror har gået på teknisk skole i 4 år med min kæreste og min storebrors kæreste har kendt min kæreste siden 1. Klasse.

Min kæreste har endda set mig da jeg kun var omkring 10 år gammel fordi han kørte min storebror hjem.

Min storebror og hans kæreste legede faktisk "Kirsten Giftekniv" og arrangerede at vi mødte hinanden flere gange og ja vi har været kærester i 12 år nu

Anmeld Citér

3. marts 2022

Soulaima

Soulaima skriver:

Min storebror har gået på teknisk skole i 4 år med min kæreste og min storebrors kæreste har kendt min kæreste siden 1. Klasse.

Min kæreste har endda set mig da jeg kun var omkring 10 år gammel fordi han kørte min storebror hjem.

Min storebror og hans kæreste legede faktisk "Kirsten Giftekniv" og arrangerede at vi mødte hinanden flere gange og ja vi har været kærester i 12 år nu

Hov så først nu det var et gammelt opslag ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.