“Forbudt” crush.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2020

Anonym trådstarter

LSS skriver:

Din bror ejer ham jo ikke. Spring ud i det. Det er på ingen måde forkert eller forbudt. 

Tak. Rart at høre fra fremmede at det ikke er så forkert som jeg forestiller mig det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2020

ErDuHerIkkeSnart

Det lyder ikke spor forbudt, mere bare spændende. Måske du bare starter med at invitere ham ud til en drink eller kop kaffe, før bekymrer dig om hverken breakup eller familiereaktioner? 

Anmeld Citér

10. juni 2020

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Det lyder ikke spor forbudt, mere bare spændende. Måske du bare starter med at invitere ham ud til en drink eller kop kaffe, før bekymrer dig om hverken breakup eller familiereaktioner? 

Du har ret. Er god til at se slutningen før jeg ser starten. 

men så tænker jeg jo også. Hvis jeg inviterer på en drink eller sådan noget og det bare er mega akavet eller går skidt. Hvad så når vi ses hos min bror næste gang. Super akavet måske 

Anmeld Citér

10. juni 2020

Babilooo

Du har ret. Er god til at se slutningen før jeg ser starten. 

men så tænker jeg jo også. Hvis jeg inviterer på en drink eller sådan noget og det bare er mega akavet eller går skidt. Hvad så når vi ses hos min bror næste gang. Super akavet måske 

Ja .. og så overlever du. Det er ikke  specielt mange tidspunkter, hvor I begge er uden andre partnere. Vil du bruge resten af dine dage på at tænke what if.... 

Anmeld Citér

10. juni 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Ja .. og så overlever du. Det er ikke  specielt mange tidspunkter, hvor I begge er uden andre partnere. Vil du bruge resten af dine dage på at tænke what if.... 

Nej det vil jeg selvfølgelig ikke. 

Anmeld Citér

10. juni 2020

Babilooo

Anonym skriver:

Nej det vil jeg selvfølgelig ikke. 

Netop 

Anmeld Citér

10. juni 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Netop 

Må ligge frygt og fordomme til side og give det er skud. Han vil ihverfald meget gerne og da jeg spurgte til om han ikk er bange for min brors reaktion sagde han selv nej. 

Anmeld Citér

10. juni 2020

Babilooo

Anonym skriver:

Må ligge frygt og fordomme til side og give det er skud. Han vil ihverfald meget gerne og da jeg spurgte til om han ikk er bange for min brors reaktion sagde han selv nej. 

Fantastisk 

Anmeld Citér

10. juni 2020

Anonym

Anonym skriver:

Har brug for jeres råd og vejledning. Er virkelig i vildrede her hvorvidt det er “forbudt” eller ej. 
bliver nok lidt langt. 
here goes. 

jeg har siden teenageårene haft et crush på den her fyr (jeg er midt 30’erne idag) hver gang jeg har set ham, hvilket ikke er tit. Men alligevel til særlige lejligheder, som jeg nok skal komme ind på. Har jeg altid kunne mærke det her crush komme op i mig igen. De velkendte sommerfugle i maven og røde kinder osv. 

har kendt ham siden jeg var 8-9 år gammel. 

For ikk så længe siden skulle jeg så have hjælp til noget i min lejlighed og da det var inden for hans erhverv så tilbød han at komme og kigge på det. Og hurtigt fik jeg følelsen af at han flirtede, men slog det alligevel væk. 

for er par dage siden skrev han så til mig og nu er der på ingen måde nogen tvivl om at det er flirt. 

her kommer den “forbudte” del så. Det er min brors bedste ven. De har været bedste venner de sidste knap 30 år. Og ser ham jo så netop til de store sammenkommenstar der holdes hos min bror. 

Alle i min familie kender ham og alle er rigtig glade for ham. 
men er det forkert ? Brors bedste ven. 

tak fordi du læste med 

Årh herreste Gud, jeg troede, at du var gift. 

Lad være med at overtænke det her,  knald ham og få det overstået.

Anmeld Citér

11. juni 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Årh herreste Gud, jeg troede, at du var gift. 

Lad være med at overtænke det her,  knald ham og få det overstået.

Haha. Nej nej bare rolig. Er skam helt single og han er gift. Ellers havde jeg ikke så meget som overvejet det kan du være helt sikker på. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.