“Forbudt” crush.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2020

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Altså min kæreste var, inden mig, kæreste med hans bedste vens lillesøster. Med stort hus,  ring på fingeren og fælles økonomi. Deres forældre var venner, og deres bedste forældre ligeså. Vi ser dem altså stadig,  sidste sommer kom hans eks svigerforældre lige ind til en kop kaffe, hans eks svigerfar har hjulpet med vores ombygning, de går på jagt sammen osv. Det er da lidt underligt når man sætter det op på den måde men samtidig også rigtig hyggeligt. Vi fik en masse baby gøjl af hans ekskæreste da vi ventede den første, og de er alle pjattet med vores unger. og så synes jeg faktisk at de er nogle super søde og sjove mennesker. 

Deres brud var ikke det sjoveste, og jeg har da også lige skulle vende mig til det, men alle har opført sig fornuftigt og voksent på den anden side.

Så GO FOR IT!!!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2020

Sprit25

Din bror må da tænke: han er min bedste ven. Han kan umuligt finde en bedre end min søs. Og min søs kan da ikke finde en bedre end min bedste ven

Anmeld Citér

11. juni 2020

IenFart

Profilbillede for IenFart

Enig med alle andre. Vil dog lige nævne at jeg synes man i den situation har en ekstra stor forpligtelse til at opføre sig ordentligt HVIS nu der går noget galt længere fremme i tiden. Det gælder selvfølgelig både dig og vennen. 

Anmeld Citér

11. juni 2020

LSS

Anonym skriver:

Haha. Nej nej bare rolig. Er skam helt single og han er gift. Ellers havde jeg ikke så meget som overvejet det kan du være helt sikker på. 

Er han gift ? Så det måske ikke særlig smart 

Anmeld Citér

11. juni 2020

Anonym trådstarter

LSS skriver:

Er han gift ? Så det måske ikke særlig smart 

Haha. Skrivefejl. Han blev skilt for et år siden 

Anmeld Citér

11. juni 2020

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres positive svar. Jeg tager chancen og håber på det bedste  

mærkeligt at tænke på. Så mange års crush pludselig ender ud i en date. Vi har en aftale i eftermiddag når han har fri fra job. 

Anmeld Citér

11. juni 2020

serinasmor

Anonym skriver:

Det er vi. Han er blevet skilt for et års tid siden og jeg har heller ikk nogen. 

Føler måske bare det er forkert fordi det er min brors bedste ven og jeg har kendt ham i næsten 30 år. Han Og han er så vellidt i familien af bogstavelig talt alle. 
tænk hvis det ender galt. Så er jeg medskyldig i at hans og min brors venskab måske kan gå i stykker, hvad ville min bror ikk tænke generelt omkring hans lillesøster dater hans bedste ven. 

tænk hvis det gik godt ... 

lad ikke hvad nu hvis det går ad H til afholde dig fra at finde sammen med den mand du har drømt om i 15 år 

Anmeld Citér

11. juni 2020

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

tænk hvis det gik godt ... 

lad ikke hvad nu hvis det går ad H til afholde dig fra at finde sammen med den mand du har drømt om i 15 år 

Nærmere 20 år faktisk 

men nej, er glad for alle jeres positive kommentarer og  har en date med ham i eftermiddag

Anmeld Citér

11. juni 2020

LSS

Anonym skriver:

Haha. Skrivefejl. Han blev skilt for et år siden 

Åh godt. Så spring ud i det ����

Anmeld Citér

11. juni 2020

Anonym trådstarter

LSS skriver:

Åh godt. Så spring ud i det ����

Ville aldrig så meget som overveje det hvis han stadig var gift. Det er slet ikke mig 

har en datet med ham i eftermiddag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.