“Forbudt” crush.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.402 visninger
44 svar
46 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. juni 2020

Anonym trådstarter

Har brug for jeres råd og vejledning. Er virkelig i vildrede her hvorvidt det er “forbudt” eller ej. 
bliver nok lidt langt. 
here goes. 

jeg har siden teenageårene haft et crush på den her fyr (jeg er midt 30’erne idag) hver gang jeg har set ham, hvilket ikke er tit. Men alligevel til særlige lejligheder, som jeg nok skal komme ind på. Har jeg altid kunne mærke det her crush komme op i mig igen. De velkendte sommerfugle i maven og røde kinder osv. 

har kendt ham siden jeg var 8-9 år gammel. 

For ikk så længe siden skulle jeg så have hjælp til noget i min lejlighed og da det var inden for hans erhverv så tilbød han at komme og kigge på det. Og hurtigt fik jeg følelsen af at han flirtede, men slog det alligevel væk. 

for er par dage siden skrev han så til mig og nu er der på ingen måde nogen tvivl om at det er flirt. 

her kommer den “forbudte” del så. Det er min brors bedste ven. De har været bedste venner de sidste knap 30 år. Og ser ham jo så netop til de store sammenkommenstar der holdes hos min bror. 

Alle i min familie kender ham og alle er rigtig glade for ham. 
men er det forkert ? Brors bedste ven. 

tak fordi du læste med 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79

Næh hvorfor sku det være forkert?

Hvis i begge er normalt fungerende, voksne mennesker, der ik er bundet til anden side, så ka jeg overhovedet ik se, at der sku være noget galt i at tage på en date, og se hva der videre sker. Vh Stine 

Anmeld Citér

10. juni 2020

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Næh hvorfor sku det være forkert?

Hvis i begge er normalt fungerende, voksne mennesker, der ik er bundet til anden side, så ka jeg overhovedet ik se, at der sku være noget galt i at tage på en date, og se hva der videre sker. Vh Stine 

Det er vi. Han er blevet skilt for et års tid siden og jeg har heller ikk nogen. 

Føler måske bare det er forkert fordi det er min brors bedste ven og jeg har kendt ham i næsten 30 år. Han Og han er så vellidt i familien af bogstavelig talt alle. 
tænk hvis det ender galt. Så er jeg medskyldig i at hans og min brors venskab måske kan gå i stykker, hvad ville min bror ikk tænke generelt omkring hans lillesøster dater hans bedste ven. 

Anmeld Citér

10. juni 2020

A38

Jeg er gift med min storebrors gode ven. Med tiden har deres venskab ændret sig - nu ses vi mere som par og sammen med børnene, men det er nok mere fordi vi er blevet voksne og kedelige 

Det var lidt mærkeligt i starten, ja, men det var bare rigtigt, og min bror og min mand har fint kunne finde ud af den nye dynamik.

Jeg synes ikke det er så forbudt som nogen gør det til!

Anmeld Citér

10. juni 2020

Babilooo

Anonym skriver:

Det er vi. Han er blevet skilt for et års tid siden og jeg har heller ikk nogen. 

Føler måske bare det er forkert fordi det er min brors bedste ven og jeg har kendt ham i næsten 30 år. Han Og han er så vellidt i familien af bogstavelig talt alle. 
tænk hvis det ender galt. Så er jeg medskyldig i at hans og min brors venskab måske kan gå i stykker, hvad ville min bror ikk tænke generelt omkring hans lillesøster dater hans bedste ven. 

Kun så meget mere grund til at opføre sig ordentlig . Du kan sagtens date ham og I kan også bryde uden at det behøver betyde at din bror mister en ven. 

Det lyder da som true love fra barndommen

Anmeld Citér

10. juni 2020

Anonym trådstarter

A38 skriver:

Jeg er gift med min storebrors gode ven. Med tiden har deres venskab ændret sig - nu ses vi mere som par og sammen med børnene, men det er nok mere fordi vi er blevet voksne og kedelige 

Det var lidt mærkeligt i starten, ja, men det var bare rigtigt, og min bror og min mand har fint kunne finde ud af den nye dynamik.

Dejligt med den historie.  

har snakket med veninder om det og de synes allesammen det er forkert. Netop fordi de er bedste venner i så mange år. 

Anmeld Citér

10. juni 2020

Pb18

Min mors brødre er begge gift med nogle hun kendte først - det har kun været godt for familierelationerne så på trods af at familien nu er stor og forgrenet, så er den stadig omkranset af at det er reelt venskabelig ikke bare brødres koner

Anmeld Citér

10. juni 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Kun så meget mere grund til at opføre sig ordentlig . Du kan sagtens date ham og I kan også bryde uden at det behøver betyde at din bror mister en ven. 

Det lyder da som true love fra barndommen

Hehe det har du ret i.  

Selvfølgelig kan man have et clean break up. Men det kan også være rigtig grimt. Og i den situation så kan der vel påvirke deres venskab. 

kan selvfølgelig også være det bare er ment to be og vi aldrig ville gå fra hinanden men at jeg rent faktisk for en gang skyld fandt en god mand som hele familien fra dag et af ser som deres familie. Ingen akavede første forældre møder osv. 

puh. Synes det er svært. 

Anmeld Citér

10. juni 2020

Anonym trådstarter

A38 skriver:

Tak for din historie også. Dejligt at høre det ikke er så stort tabu som jeg forestiller mig 

Anmeld Citér

10. juni 2020

LSS

Anonym skriver:

Din bror ejer ham jo ikke. Spring ud i det. Det er på ingen måde forkert eller forbudt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.