Sprit25 skriver:
På mandag har vi ikke set mine forældre i 30 dage. Og shit det begynder, at være hårdt. Jeg SAVNER dem. Mine børn savner dem. Mine forældre savner dem. Følelserne er helt ude på tøjet og jeg hulker
hvad gør I andre for at holde ud
Jeg forstår skisme godt savnet.
Her bor svigerforældre 5 min væk, mine egne er gået bort og den mindste aldrig mødt dem.
Derr bliver vinket når de går eller cykler forbi. Vi har ringet en gang til dem og inviteret til kaffe i haven med stor afstand imellem os. Jeg valgte at dække op og stille stolene inden de kom - mindste mand sad mellem os forældre i den ene ende af langt bord (ved hans sandkasse) og svigerforældre i den anden hvor han ikke skulle forbi for at lege.
Det fik super fint, selvom ham på 5 synes det er liiiidt svært og mærkeligt - så kan han alligevel overholde det og fortalte dem selv at der jo er en sygdom som så man ikke må kramme....
Jeg har meldt klart ud til alle omkring os at ingen kommer ind, eller skal komme forbi og det er kun mig der handler(max en gang i ugen)
Mindste manden klare det så godt, og mener faktisk slet ikke han skal i børnehave igen...datteren på 14 år er dog noget mere påvirket da hun savner efterskolelivet, vennerne og ikke mindst kæresten....
Personligt synes jeg ikke det er hårdt, ud over at jeg skal undvære at se min bror der er på opholdssted som virkelig er påvirket af omstændighederne - og så at min ældste er så påvirket er også en hård en..... for for filan hvor er det svært at se hende være så påvirket og ked af det så ofte som hun er pt
Anmeld
Citér